حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه اپ دراور را به LG V30 بازگردانیم؟

مدت زیادی از معرفی پرچمدار جدید و قدرتمند ال‌جی یعنی V30 نمی‌گذرد و ما به‌تازگی متوجه شده‌ایم که این گوشی به صورت پبش‌فرض فاقد اپ دراور است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نحوه بازگرداندن آن را بررسی کنیم.

تا مدتی دیگر شما قادر خواهید بود اسمارت‌فون جدید ال‌جی، V30 را دست بگیرید و با آن کار کنید. اسمارت‌فونی با سخت‌افزار فوق‌العاده قوی و ویژگی‌های نرم‌افزاری جالب و جدید که می‌تواند برای مدت طولانی شما را شگفت زده نگه دارد.

اما اگر شما هم خبری که به‌تازگی مبنی بر نبود اپ دراور در V30 منتشر شده است را شنیده باشید احتمال دارد کمی از این گوشی‌هوشمند دلسرد شده باشید. زیرا اکثر ما هنوز به آن کلید نرم‌افزاری دوست‌داشتنی عادت داریم و مطمئنا از شلوغی صفحه هوم خود بیزاریم. البته که اپل و به‌تازگی تعداد کثیری از شرکت‌های چینی نیز این قابلیت را برانداخته‌اند اما نبود آن هنوز برای همه قابل قبول نیست و احتمالا تعداد زیادی از کاربران در نبود آن راحت نخواهند بود.

اما نگران نباشید زیرا فعال کردن این ویژگی در V30 مانند آب خوردن آسان است و ال‌جی برای آن دسته از کاربران که هنوز به اپ دراور خود وابسته‌اند هم راهی در نظر گرفته است و شما با مشاهده چند عکس ذیل به راحتی قادر به بازگرداندن آن خواهید بود:

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا حذف اپ دراور به صورت پیش‌فرض توسط ال‌جی کار عاقلانه‌ای بوده است و آیا این آموزش برای شما کارآمد خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رابط کاربری الجی منو یاد رابط کاربری شرکت های چینی میندازه

ahmad

حالا بذارید فروشش شروع بشه بعد آموزشش رو بذارید خخخ

khers khofteh

اپ دراور چیه؟

ahmad

همون گزینه ای که میزنی برنامه های نصب شده رو نشون میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.