حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی از موس و کیبورد به زودی به ایکس باکس وان افزوده خواهدشد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایکس باکس، کنسول بازی، مایکروسافت

یکی از تفاوت های اصلی نحوه بازی گیمرهای PC و گیمرهای کنسول ها دستگاه های ورودی خود است که در آنن گیمرهای PC اغلب برروی موس و کیبورد تکیه می کنند در حالی‌که گیمرهای کنسول از گیم پد برای بازی کردن استفاده می‌کنند با این حال مایکروسافت چندسال پیش اعلام کرد که پشتیبانی از موس و کیبورد را بزودی به این کنسول اضافه خواهد کرد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. امروز خبرخوبی در این باره منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

خبر خوب این است که طبق گزارش ویندوز سنترال، مایک یبارا تایید کرده است که پشتیبانی از موس وکیبورد به زودی به ایکس باکس وان اضافه خواهد شد. البته باید ببینیم که این اتفاق خواهد افتاد یا خیر! اما با توجه به اطمینان این را می‌توانیم بگوییم که مایکروسافت این ایده را فراموش نکرده و از بین نخواهد برد.

یبارا در سخنرانی PAX West گفت:

پشتیبانی از موس و کیبرد قطعا به ایکس باکس وان اضافه خواهد شد. ما در انجام این کار باید بسیار هوشمندانه عمل کنیم. بسیاری از مردم به من توییت میکنند که شما نمی توانید این کار به خاطر عدالت انجام دهید. بله ما این موضوع را درک میکنیم. ما دو پلتفرم اجرا میکنیم؛ پلتفرم ایکس باکس و پلتفرم ویندوز.

همانطور که گفتیم هنوز تاریخ دقیقی برای پشتیبانی از موس وکیبورد مشخص نشده است اما انچه به وضوح قابل تصور است تغییر در نحوه بازی در کنسول ها خواهد بود. گرچه زیاد ایده خوبی نیست. به عنوان مثال بلیزارد واکنش خاصی به این خبر نشون نداده است و اما چرا واکنش ها به این خبر، عجیب نبوده است؟ به این دلیل که این پدیده باعث ناهماهنگی بین گیمرهایی که با موس و کیبورد اشنایی دارند وگیمرهایی که با موس و کیبورد اشنایی ندارن می شود.

نظر شما چیست؟ ایا در صورت اضافه شدن پشتیبانی موس و کیبورد به ایکس باکس وان برای شما مفید خواهد بود؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم