حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید منتشر شده از فبلت شیائومی Mi MIX 2، قسمتی از فریم و نمایشگر آن را به نمایش می‌گذارد

اخیرا شاهد انتشار تصاویر زیادی از این گوشی هوشمند در اینترنت بوده‌ایم که انتظار می‌رود طبق سنت گذشته، هر چه به زمان معرفی نزدیک می‌شویم اطلاعات بیشتری از آن را شاهد باشیم. حال امروز تصاویر جدیدی از فریم Mi MIX 2 منتشر شده است که قسمت پایین فریم و جلوی این دستگاه را بدون صفحه‌نمایش نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به آن که از صحت این تصاویر اطلاع نداریم، اما تمامی مشخصات با شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود مطابقت دارد. طبق عکس‌ها، با یک بدنه‌ی تمام فلزی و یکپارچه طرف هستیم که تا قسمت جلویی امتداد یافته و با حاشیه‌ای بسیار اندک به نمایشگر این فبلت قدرتمند می‌رسد. با این حال تصویری که در گذشته انتشار یافته بود اطلاعات بیشتری را در خصوص قسمت جلویی دستگاه و حاشیه‌های آن در اختیار ما قرار می‌داد.

با توجه به تصاویر در قسمت پایین دستگاه شاهد قرارگیری USB تایپ C و دو بلندگو در اطراف آن هستیم که با توجه به اندازه این پورت می‌توان به ضخامت کم این فبلت بی‌حاشیه اشاره کرد. هرچند که ابعاد آن هنوز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که Mi MIX 2 به صفحه‌نمایشی 6.2 اینچی تجهیز شود تا تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر گذاشته و همچنین بتواند با دیگر گوشی‌های این عرصه به رقابت بپردازد.

طبق شایعات، از مشخصات سخت‌افزاری این فبلت نیز می‌توان به قلب تپنده اسنپدراگون 836 ساخت شرکت کوالکام که هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌ است، 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری با ظرفیت 4400 میلی‌آمپر اشاره کرد که با اندروید 8 اوریو نوید غولی را در این زمینه می‌دهد.

خوشبختانه برای دانستن آن که این فبلت می‌تواند به بهترین گوشی اندرویدی تبدیل شود، لازم نیست بیش از این منتظر بمانیم چرا که تنها 7 روز دیگر تا معرفی رسمی آن باقی مانده‌است.

شما این فبلت قدرتمند را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

تقریبا بی حاشیست با رابط کاربری miui خیلی زیبا میشه

Peiman

چقدر شبیه ایفونه

Sajad

این ورژن دوم این گوشیه. در واقع آیفون شبیه اینه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا