حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی آنر 6 سی در TENAA رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی آنر 6 به تازگی در پایگاه TENAA رویت شده است و با توجه به گزارش‌هایی که از سمت منابع منتشر شده، این گوشی رقیب قیمتی ردمی نوت 5 ای خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر اطلاعاتی که از سمت TENAA منتشر شده نشان می‌دهد که آنر 6 سی دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولیشن 720×1280 می‌باشد.

همچنین ممکن است این گوشی در دو مدل با حافظه و رم متفاوت تولید گردد که یکی از مدل‌ها دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی باشد، و دیگری دارای رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی. همچنین جالب است بدانید در صورت نیاز می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی تا سقف 128 گیگابایت، به این گوشی حافظه بیشتری اهدا کنید.

پردازنده استفاده شده برای این دستگاه هنوز نا مشخص است اما دارای فرکانسی 1.5 گیگاهرتزی می‌باشد.

به غیر از پردازنده، رم و حافظه داخلی باید اشاره کنیم که این دستگاه از یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلوی خود استفاده می‌کند.

آنر 6 سی دارای دو درگاه سیم‌کارت می‌باشد که هر دوی آنها از شبکه پر سرعت 4G پشتیبانی می‌کنند.

همچنین باتری استفاده شده برای این دستگاه یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی می‌باشد که به نظر نمی‌رسد مشکلی با وجود صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولیشن اچ‌دی باشد.

ابعاد 6سی نیز 147.9×73.2×7.65 میلی متر است و وزنی 145 گرمی دارد.

تصاویری از رنگ مشکی این دستگاه منتشر شده است که نشان از وجود تن رنگی متفاوت را در این دستگاه دارد. قسمتی از این دستگاه مشکی تر از قست‌های دیگر است و برخی از قسمت‌ها روشن تر از قسمت‌های دیگر.

همچنین ترتیب و چینش دکمه‌های این دستگاه به این ترتیب می‌باشد که دکمه روشن/خاموش دستگاه به همراه دکمه‌های تنظیم صدا در قسمت راست دستگاه قرار دارند. جک 3.5 میلی متری صدا در لبه بالایی دستگاه، درگاه سیم کارت در لبه سمت چپ و اسپیکر و پورت شارژ دستگاه نیز در لبه پایینی قرار گرفته‌اند.

همچنین منبعی اطلاعاتی از قیمت این دستگاه منتشر کرده است که نشان می‌دهد نسخه 3 گیگابایتی این دستگاه قیمتی 122 دلاری و نسخه 4 گیگابایتی آن قیمتی 152 دلاری دارد. همچنین رنگ بندی این دستگاه به 4 رنگ طلایی، مشکی، آبی و صورتی محدود شده است.

امیدواریم تا هرچه زودتر این دستگاه نیز معرفی شود. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هواوی روزی دوتا گوشی معرفی نکنه آرومش نميگيره

mTAAHAAm

خوش قیمته.

Mortazavi

جالب دکمه پاور و صدا سمت راست مثل گوشی های سونی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji