حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Razer لپ‌تاپ‌ جدید Blade Pro را با کارت گرافیک GTX 1060 معرفی و عرضه می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، لپ‌تاپ

ریزر به عنوان یک برند مطرح و آشنا در دنیای گیمینگ به تازگی یک نسخه جدید لپ‌تاپ Blade Pro را معرفی کرده است؛ این نسخه از یک نمایشگر با وضوح Full HD و پردازنده‌ گرافیکی GTX 1060 همراه است، در حقیقت این مدل، نسخه ارزان‌تر نسخه Blade Pro با کارت گرافیک GTX 1080 است.

از ویژگی‌های بخصوص نسخه جدید لپ‌تاپ Blade Pro می‌توان به ساختاری همراه با پردازنده‌های Core i7 نسل هفتمی چهار  هسته‌ای و یک نمایشگر مات 17.3 اینچی همراه با نرخ بروز‌رسانی 120 هرتز (Hz)، وضوح FHD و زاویه دید گسترده اشاره داشت. این لپ‌تاپ از GPU قدرتمند GTX 1060 بر خوردار است که در کنار عملکرد مطلوب خود در حالت عادی، از تکنولوژی VR نیز برای تجربه‌ای بهتر در دنیای گیمینگ نیز برخوردار است، در مورد این ویژگی می‌توان به حضور کمترین تاخیر زمانی و سازگاری با اکثر هدست‌های پیشرو در این زمینه اشاره داشت. همچنین با قابلیت NVIDIA Shadowplay و Ansel می‌توان گیم‌پلی خود را به اشتراک گذاشت و از دیدن عکس‌هایی 360 درجه لذت برد.

دز بخش حافظه این لپ‌تاپ شرکت Razer از 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 بصورت دو کاناله (Dual Channel) با فرکانس 2400 مگاهرتز (MHz) استفاده کرده است که برای ارتقا می‌توان تا 32 گیگابایت حافظه رم لپ‌تاپ Blade Pro را ارتقا داد؛ این لپ‌تاپ دارای یک HDD با ظرفیت 2 ترابایت و یک درایو اس اس دی (SSD) با ظرفیت 256 گیگابایت با رابط PCI-E است که مجموعا هر دو درایو بخش ذخیره سازی این لپ‌تاپ را تشکیل داده‌اند.

لپ‌تاپ Blade Pro جدید دارای یک کیبرد با نورپردازی RGB است، که در کنار آن از قابلیت شخصی سازی و اعمال افکت‌های مختلف برای نورپردازی برخوردار است. همچنین این لپ‌تاپ از یک چیپ اترنت Killer DoubleShot Pro technology برای مدیریت بخش شبکه این لپ‌تاپ برخوردار است؛ این محصول بر چسب قیمت 2299.99 دلار را دارد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist