حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی نزدیک به کانسپت جدید اکسپریا Ear؛ متمایز در صنعت موسیقی

کمپانی پرآوازه‌ی سونی با نسل جدید کانسپت هدست قابل حمل خود یعنی اکسپریا Ear به نمایشگاه IFA 2017 آمده بود تا مفهوم جدیدی از طراحی Open-style را به نمایش بگذارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول خاص، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی اپن استایل (Open style) دقیقا نقطه مقابل قابلیت نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) است، به طوری سبب می‌شود تا در هنگام گوش دادن به موسیقی، صدا‌های محیط اطراف خود را هم بشنوید. این ویژگی موجب خواهد شد تا ایمنی کسانی که دوست دارند در هنگام دوچرخه سواری و انجام دیگر حرکات ورزشی در خیابان به موسیقی گوش فرا دهند، به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

این دستگاه برای نخستین بار در گنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته شد و ما توانستیم به طور مختصری آن را مورد بررسی قرار دهیم. با این حال نسخه نمایش داده شده در IFA با آن چه که ما در MWC مشاهده کردیم، بهبودهای عظیمی را تجربه کرده و حالا در دو رنگ مشکی و طلایی نیز موجود است.

سونی در این هدست قابل حمل، فناوری صوتی جدیدی را به کار گرفته تا با توجه به فاصله‌ی میان گوش تا دهان در محیط‌های شلوغ هم بتوانید از دستیار شخصی گوگل Assitant و یا Siri اپل بهره گیرید و مشکلی از این بابت نداشته باشید. این فناوری با استفاده از چهار میکروفون مجزا در قسمت خارجی اکسپریا Ear عملکرد خود را تضمین می‌کند.

به لطف سنسورهای این دستگاه، شما می‌توانید با تکان دادن سر خود دستیار صوتی را کنترل و یا حتی به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. همچنین قادر خواهید بود تا با تکان دادن سرتان به سمت راست و یا چپ به آهنگ قبلی بازگشته و یا آن را رد کنید. با اینکه صحت عملکرد این ویژگی‌ها را تست نکرده‌ایم اما امیدواریم که از آزمایش‌های‌ ما سربلند بیرون بیاید.

در گوشی سمت چپ شما می‌توانید با یک بار ضربه زدن موسیقی را متوقف و یا پخش کنید. همچنین با 2 بار ضربه زدن قادر خواهید بود به آهنگ بعدی و با 3 بار ضربه به آهنگ قبلی بازگرید. برای کنترل حجم صدا نیز کافیست تا آن را به سمت بالا و یا پایین فشار دهید. در گوشی سمت راست نیز می‌توانید تنها با یک ضربه به راحتی به دستیار شخصی دسترسی پیدا کنید.

 این هدست قابل حمل منحصر به فرد با شارژ کامل قادر خواهد بود تا 4 ساعت به صورت مداوم به پخش موسیقی بپردازد. همچنین این کمپانی ژاپنی ویژگی شارژ سریع 12 دقیقه‌ای را نیز برای آن فراهم کرده است تا بتوانید دو ساعت متوالی به آن گوش فرا دهید. لازم به ذکر است که قاب این دستگاه می‌تواند آن را سه بار به صورت کامل شارژ کند تا در صورت دسترسی نداشتن به برق هم از آن استفاده کنید.

شما هدست کانسپت اکسپریا Ear را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحیشو دوست ندارم

Sample

سونی به غیر از بخش موبایل در همه چیز فوق العاده‌‌س.

Mortazavi

دوست گلم پرچمدارای 2017 سونی تو دوربین ،صفحه نمایش، صدا و سرعت و روونی جزو بهترین های دنیا هستند و طراحی واقعا زیبایی دارند مخصوصا Xz1 که با بدنه یکپارچه تمام فلزی و قطر 7.4 میل واقعا زیباست و فقط حاشیه‌های بالا و پایینش یکم زیاد.
بخش موبایل سونی چکیده ای از بهترین های بخش های تلویزیون، واکمن و دوربین سونی هستند که همیشه بهترین امکانات روز تکنولوژی رو به همراه دارند.
موفق باشید ?

Shahryar

.چیز جالبی باید باشه

Mortazavi

یه ابزار پوشیدنی کاربردی و حرفه ای که به نظرم از ساعت های هوشمند ارزش خرید بیشتری داره به شرطی که بدون نقص باشه

Monarch

قسمت شارژ توسط قاب دستگاه فکر هوشمدانه ای بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا