حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi A1 در Geekbench رویت شد

به‌تازگی تصویری از بنچمارک شیائومی Mi A1 در Geekbench منتشر شده است که اطلاعات جالبی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اخیرا شایعاتی درباره همکاری گوگل و شیائومی برای ساخت اسمارت‌فون ارزان قیمت و در عین حال قدرتمندی همراه با دوربین دوگانه به نام Mi A1 شنیده می‌شد و حالا تصویر بنچمارک این تلفن منتشر شده است که اطلاعات جالبی را به همراه دارد.

این اسمارت‌فون در بخش تک هسته‌ای به امتیاز 852 و در بخش چند هسته‌ای به امتیاز 3837 رسیده است که نزدیک به امتیاز گوشی‌هایی با پردازنده اسنپ‌دراگون 625 است که البته امتیاز چند هسته‌ای آن به مراتب بالاتر از آن‌ها است اما به صورت کلی نزدیک‌ترین اسمارت‌فون به نتایج این موبایل،شیائومی ردمی نوت 4 است. همچنین با توجه به تصویر، این گوشی‌هوشمند به 4 گیگابایت رم و اندروید 7.1.2 نوقا مجهز خواهد شد.

سری‌های جدید هر شرکت همیشه هیجان‌انگیز هستند بنابراین ما به دنبال هر سرنخی خواهیم بود تا بفهمیم شیائومی چه سورپرایزهایی برای طرفداران در این سری خواهد داشت.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این اسمارت‌فون و به صورت کلی این سری جدید راضی کننده خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فقط امیدوارم با اندروید خام عرضه بشه
یعنی میترکونههه

abolfazlbt

سلام خسته نباشید.
اقا پیمان من بانظرتون مخالفم درسته اندروید خام خوبه ولی رام miui هم امکانات کمی نداره گوشی من الان ردمی نوت 4 هستش که واقعا از miui8لذت میبرم و منتظر اپدیت miui9هستم به نظرم اگه یه نسخه هم با miui 9 عرضه بشه عالی میشه
بیصبرانه منتظرم ببینم شیائومی چیکار میکنه.
مطمئنا میترکونه

Monarch

سلام
در مورد رابط کاربری اگه با اندروید خام عرضه بشه از نظر دریافت آپدیت بهتر خواهد بود
اما خب خود شیائومی هم تقریبا خوب عمل کرده
اما یه سوال میخواستم بپرسم گوشی شما از نظر شارژدهی چه طور عمل میکنه مشکلی از نظر باتری نداری؟

ahmad

شیائومی چیکار داری میکنی دقیقا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.