حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسر از گوشی Liquid Z6 Max رونمایی کرد

ایسر طی مراسمی در کشور خود یعنی تایوان از تلفن‌همراه جدید این شرکت با نام Liquid Z6 Max رونمایی کرد. این دستگاه می‌تواند به دلیل وجود باتری 4670 میلی آمپری تضمین چند روز کار سنگین را به شما بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ایسر این گوشی را به دلیل نزدیک شدن تایوان به مسابقات”Taiwan Universiade Games” معرفی کرده است و در طراحی این گوشی نیز شاهد همچین موردی هستیم. اگر به پشت دستگاه نگاهی داشته باشید حتما متوجه حضور یک عکس کارتونی خرس خواهید شد.

همانطور که گفتیم این دستگاه ممکن است به یکی از بهترین‌گوشی‌ها در زمینه عمر باتری به دلیل داشتن یک باتری 4670 میلی آمپر ساعتی تبدیل شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده نامعلوم هشت هسته‌ای اما ساخت شرکت مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

همچنین صفحه نمایش این دستگاه یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولیشن فول اچ‌دی می‌باشد. همانطور که حدس زدید: صفحه نمایش فول اچ‌دی، باتری 4670 میلی آمپر ساعتی برابر است با چند روز کار بدون نیاز به شارژ مجدد دستگاه. البته باید پردازنده این دستگاه نیز مشخص شود.

بنابر گزارشاتی که بدست آمده احتمالا ایسر از یک دوربین 13 یا 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این گوشی با دریچه دیافراگم اف 2.0 استفاده کرده است. هنوز اطلاعات دقیقی درمورد دوربین سلفی این دستگاه منتشر نشده است.

همچنین جالب است بدانید این دستگاه در سمت پنل جلویی، سه کلید اصلی بازگشت، خانه و مدیریت برنامه‌هارا دارد که کلید خانه، سنسور اثر انگشت نیز می‌باشد.

قیمت این دستگاه طبق قیمت گذاری ایسر 9900یوآن می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

من میانرده جدید سونی رو بیشتر میپسندم
صفحه 5.5 فول اچ دی
باتری 3400
دوربین عالی 23 مگاپیکسلی
پردازنده قوی و کم مصرف پی20
اسپیکر مونو با آمپیلیفایر
به نظرم کاملترین میانرده بازار هست و واقعاً از سونی بعید بود گوشی بدون عیب بده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji