حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به سامسونگ Gear Fit 2 Pro؛ بهبودهایی ساده در جهت تکامل یکی از برترین دستبندهای سلامتی!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | IFA، اخبار، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ در سال گذشته ساعت‌های هوشمند Gear S2 و Gear S3 را معرفی کرده بود که استقبال بسیار خوبی هم از آن‌ها شد. در این میان سامسونگ از دستبند سلامتی Gear Fit 2 نیز پرده برداشته بود که به جرئت می‌توان گفت یکی از برترین دستبندهای سلامتی از زمان معرفی تا به امروز است. حال سامسونگ این دستبند سلامتی را باز هم بهبود داده و سعی در بهتر شدن آن کرده است. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

طراحی این دستبند نسبت به نسل قبلی خود تفاوت زیادی ندارد؛ در واقع تنها رنگ مشکی و قرمز اضافه شده و همچنین نحوه قفل دستبند نیز تغییر کرده و اکنون بسیار بهتر شده است. تغییر دیگر Gear Fit 2 Pro، افزایش شگفت انگیز میزان مقاومت آن در برابر آب می‌باشد، در این نسل Gear Fit 2 Pro تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و این به معنای عدم هیچگونه نگرانی در مورد آسیب‌دیدن این دیوایس در برابر آب می‌باشد.

تصاویر بیشتر را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

پیش‌فروش این دستبند سلامتی از 31 آگوست و عرضه رسمی آن نیز از 15 سپتامبر آغاز می‌شود. قیمت Gear Fit 2 Pro هم اکنون 199 دلار تعیین شده که 100 دلار کمتر از Gear S3 و 70 دلار کمتر از ارزانترین گزینه موجود برای ساعت هوشمند اپل موسوم به Apple Watch می‌باشد.

دیدگاه شما چیست؟ آیا این دستبند سلامتی می‌تواند موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

چقدر دراز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com