حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موتو ایکس 4 دوباره فاش شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | IFA، اسمارت‌فون، شایعات، موتورولا

تنها چند ساعت تا مراسم موتورولا در ایفا 2017 مانده است. در این مراسم طبق انتظارات احتمال می‌رود تا لنوو از موتو ایکس 4 رونمایی کند.اما ظاهرا هیچ مورد غافلگیر کننده‌ای برای این مراسم به دلیل شایعه‌های زیاد باقی نخواد ماند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا تصاویر و مشخصات جدیدی از این گوشی تنها چند ساعت مانده تا رونمایی رسمی فاش شده است که می‌توان انتظار داشت تا این مشخصات صحیح باشند چون مدت زمان کمی تا اجرای مراسم موتورولا مانده است. البته انتظار یک غافلگیری را نیز باید داشت اما تا به اینجای کار که چیزی تغییر نکرده است.

بر اساس جزئیاتی که به تازگی توسط رونالد کواندت منتشر شده، موتو ایکس 4 از یک صفحه نمایش امولد با ابعاد 5.2 اینچی برخوردار است که رزولیشنی فول اچ‌دی دارد.

همچنین پنل جلویی این گوشی به غیر از صفحه نمایش میزبان سنسور اثر انگشت نیز می‌باشد.

طبق اطلاعاتی که تا به کنون از این گوشی منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 630 با سرعت فرکانس 2.2 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

البته باید بگوییم که یک نسخه دیگر از این گوشی نیز با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

اگر بخواهیم درمورد دوربین‌های این دستگاه صحبت کنیم باید بگوییم یکی از پر حاشیه‌ترین موارد این گوشی تا به الان بوده است.

طبق اطلاعاتی که تا به الان از این دستگاه منتشر شده نشان می‌دهد که دوربین اصلی این گوشی یک دوربین دوگانه است که تشکیل شده از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دریافراگم اف 2.0 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم اف 2.2 است. همچنین انتظار می‌رود که یکی از این سنسور‌ها، زاویه بازتری نسبت به دیگری داشته باشد.

به نظر می‌رسد که این گوشی از گواهینامه IP68 در کنار بلوتوث 5.0 و تکنولوژی شارژ بی‌سیم نیز بهره مند است.

همچنین طبق شایعات موتورولا برای این دستگاه از یک باتری 3090 میلی آمپری در کنار پشتیبانی از توربو شارژ قرار داده است. همچنین اگر شایعات درست از آب در بیاید، این گوشی با اندروید اوریو قرار است رونمایی و وارد بازار شود.

قیمت این گوشی تا به الان 399 یورو تخمین زده شده است که تنها کمتر از 2 ساعت دیگر تا فهمیدم قیمت و مشخصات اصلی این گوشی زمان باقی مانده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

لنز زاویه باز بدترین ایده برای دوربین دوگانه هست که عملاً هیچ کاربردی نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji