حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سونی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس (XA1 Plus) لو رفت

ظاهرا سونی آماده ارائه یک گوشی میان‌رده از جنس ایکس ای 1 و ایکس ای 1 آلترا باشد. با توجه به منابع تازه روسی به احتمال زیاد دستگاه جدیدی از سمت سونی با نام Xperia XA1 Plus قرار است به زودی رونمایی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر گذارش بدست آمده، این دستگاه از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولیشن فول ‌اچ‌دی برخوردار است. همچنین پردازشگر این دستگاه همانند دو برادر دیگر خود، ممکن است هیلو پی 20 ساخت شرکت مدیاتک باشد.

همچنین از دیگر مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به 4 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. سنسور اثر انشگت نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که در پشت دستگاه قرار دارد. همچنین رابط این گوشی پورت یو‌اس‌بی Type-C می‌باشد.

جالب است به این موضوع اشاره کنیم که این دستگاه از یک باتری 3430 میلی آمپری برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند که می‌توان به عمر بالای باتری آن اشاره کرد. برادر بزرگتر آن یعنی ایکس ای 1 آلترا با آنکه صفحه نمایش بزرگتری داشت اما یک باتری 2700 میلی آمپری در آن جای داشت. همچنین اکسپریا ایکس زد پرمیوم نیز با آنکه صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولیشن 4K دارد باز از باتری 3230 میلی آمپری استفاده می‌کند.

از مشخصات دیگر این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 7 نیز اشاره کرد که به احتمال زیاد اندروید 8 نیز با یک آپدیت برای این دستگاه عرضه می‌شود.

بر کسی پوشیده نیست که به احتمال زیاد این دستگاه در کنار ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپکت در روز 31 آگوست طی کنفرانس سونی معرفی شود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تمام پیش‌بینی هام درست بود. حتی زحمت تغییر تم گوشیو به خودش نداده

Pouya

سونیه دیگه بیشتر از این توقع ادم نباید داشته باشه

Peiman

همین که اسم گوشیو تغییر داده برای طرفداراش کافيه ????

Pourya

سلام ترنجی جان، اینطور که از عکسها معلومه، سنسور اثر انگشت کنار گوشی قرار داره ها….

ahmad

وای وای طراحی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji