حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت 3D Creator سونی راهی برای پرینت 3 بعدی با اکسپریا ایکس زد 1

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سونی

تولید محتوای سه بعدی (3D) یکی از مواردی است که بسیار سخت و با دستگاه های معدودی صورت می پذیرد. با توجه به پیشرفت صنعت چاپ سه بعدی (3D) چقدر خوب می شد اگر دستگاهی وجود داشت تا موارد اطراف ما را به صورت فایلی قابل چاپ توسط پرینتر 3 بعدی یا برای الگویی جهت تولید محتوای واقعیت مجازی تبدیل کند! خب، تبریک می گویم، آرزوی شما برآورده شد، اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت به همراه نرم افزار 3D Creator برای شما طراحی شده اند.

در ترنجی خواندیم که اپلیکیشن پردازش تصویر سه بعدی جدید سونی دقیقا چیست؟ حال می خواهیم با 3D Creator به صورت رسمی و توسط ویدیو سونی آشنا شویم، در ادامه با ترنجی همراه باشید:

[aparat id=”J2kcf”]

بدین صورت شما قادر هستید تا استیکر 3 بعدی، فیلم برداری بر اساس واقعیت مجازی و البته چاپ سه بعدی (3D) را با 3D Creator انجام دهید. هر چند این کاری نیست که شما هر روز انجام دهید اما توانایی انجام دادن آن تنها توسط اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت وجود دارد.

نظر شما چیست؟ این قابلیت را دوست دارید؟ چقدر آن را کاربردی می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

اینم یکی دیگه از قدرت نمایی های سونی.
بجای اینکه مثل سامسونگ از اپل تقلید کنه و لنز دوم تله رو اضافه کنه که توی می6 و خیلی از گوشی های دیگه هست از تک لنز استفاده کرده که بتونه سنسور بزرگتری رو استفاده کنه و رزولوشن بالا رو هدیه بده بجاش از فناوری های خاص خودش مثل فیلمبرداری 960فریم و عکسبرداری 3D استفاده کرده که همچنان خاص باشه.
البته لنز تله نوت8 اونم با ois فوق‌العاده س من عاشقشم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)