حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین الجی وی 30 (LG V30) با f/1.6 تجهیز شده است

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | IFA، ال‌جی

الجی از جمله شرکت هایی است که وقتی می خواهند کیفیت دوربین عالی را مثال بزنند بدون شک نام یکی از پرچمدارهای آن به شدت می درخشد. این تجربه ها در الجی جی 4 و الجی جی 5 بسیار غنی تر بود. حال به نظر می رسد این شرکت کره ای تصمیم دارد تا دوربین الجی وی 30 (LG V30) حتی از الجی جی 6 که پرچمدار نیمه اول همین امسالش است، بهتر باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات هیجان انگیزی درباره دوربین الجی وی 30 با هم بخوانیم.

الجی وی 30 (LG V30) همانند الجی جی 6 دو دوربین دارد. سیستم مورد نظر الجی برای دوربین دوتایی بسیار جذاب است، آن ها تصمیم گرفتند یک لنز عادی و یک لنز فوق عریض را استفاده کنند. الجی وی 30 نسبت به جی 6 در هر دو دوربین پیشرفت های قابل تاملی داشته است.

ابتدا اینکه رزلوشن دوربین اصلی 16 مگاپیسکل است که نسبت به دوربین 13 مگاپیکسلی الجی جی 6 یک افزایش مناسب به شمار می رود. اما همیشه افزایش رزلوشن به معنی دوربین بهتر نیست و ما باید منتظر باشیم تا الجی اندازه حسگر تصویر را عنوان کند. پیشرفت بعدی برای دوربین اصلی در قیمت گشودگی دیافراگم است، جایی که شاهد استفاده از f/1.6 برای اولین بار در صنعت موبایل هستیم. همچنین خوشبختانه می ببینیم که الجی فوکوس لیزری را نیز به الجی وی 30 بازگردانده است. این ها 3 برتری دوربین اصلی الجی وی 30 نسبت به الجی جی 6 است.

دوربین دوم اصلی فروض عریض نیز از این بهبودها بی نصیب نبوده و با حفظ رزلوشن اما لنز آن همانند دوربین عادی شاهد گشودگی بیشتر دیافراگم تا f/1.9 هستیم. دوربین فوق عریض الجی جی 5 با f/2.4 عرضه شده بود که گزینه خوبی برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف نبود.

بدین صورت می توان گفت الجی وی 30 (LG G30) از نظر دوربینی پیشرفت قابل تاملی نسبت به الجی جی 6 داشته است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ببینیم تو dxomark چند میگیره

Peiman

الجی ایندفه ترکونده

پارسا گل‌نیا

تو دوربین رقیب نوت 8 شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)