حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رسمی مراسم رونمایی از آیفون ۸ مشخص شد؛ Let’s meet at our place

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار، حتما بخوانید

در شهریور داغی به سر می‌بریم که چندین اتفاق مهم روی خواهد داد. نمایشگاه IFA را تا حدودی پشت سر گذاشته‌ایم و مراسم‌های مهمی چون سونی، ال‌جی و سامسونگ را باهم مرور کرده‌ایم. اگر تمام اندرویدی‌ها را کنار بگذاریم، درصد قابل‌توجهی منتظر رونمایی از آیفون بعدی هستند. دستگاهی که به‌عنوان شوالیه به جنگ با تمام اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خواهد رفت. در ادامه همراه باشید.

در دنیای اندروید هر یک از شرکت‌ها دستگاهی پرچم‌دار را معرفی می‌کند اما تمام پرچمدارهای اندروید یک سمت، پرچم‌دار دنیای iOS یک سمت دیگر! این که کدام اکوسیستم بتواند فروش بهتری داشته باشد و درصد بیشتری از سیستم‌های دنیا را در اختیار داشته باشد، رقابت اصلی این اسمارت‌فون‌های بازار است.

شرکت‌های زیادی امسال را تصمیم گرفتن به سراغ اسمارت‌فون‌هایی بروند که حاشیه صفحه‌نمایش بسیارکم شده باشد. همین مورد برای اپل نیز صدق می‌کند و به نظر می‌رسد قرار است در کنار رونمایی از آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس از دستگاه تحت عنوان آیفون ادیشن یا به صحبت‌های دیگری آیفون ۸، دستگاهی را به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون رونمایی کند که حاشیه بسیارکمی را دارد.

Let’s meet at our place

یکی دیگر از تغییرات گفته‌شده تغیر جنس بدنه دستگاه‌هاست که برای اضافه شدن شارژ سریع، اپل بدنه فلزی را کنار گذاشته است. درهرصورت تمام شایعات را فراموش کنید و اجازه دهید در ۱۲ روز آینده با خیال راحت به سراغ رونمایی اصلی از این دستگاه برویم. اپل دعوت‌نامه‌ای را تحت عنوان Let’s meet at our place برای خبرنگاران ارسال کرده است.
یادداشت کنید:

سه شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

تاریخ رونمایی از ایفون‌های جدید اپل

 

نظر شما چیست؟ چه انتظاری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

به به چه شود

Peiman

ببینیم سوپرایز میشیم یا زد حال میخوریم

Mortazavi

چرا هیچ مطلبی از 7اس و پلاسش نمیگید؟
چه تغییراتی نسبت به 7 داشته؟

عارف کمانی

سلام
چون که از نظر ظاهری تفسیری نداشته
صرفا تغییر سخت افزاری
همین!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....