حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: اپلیکیشن پردازش تصویر سه بعدی جدید سونی دقیقا چیست؟

سونی در پرچمدار جدید خود اکسپریا ایکس زد 1 از اپلیکیشن پردازش‌تصویر سه‌بعدی جدیدی پرده برداشته است که به صورت مختصر به بررسی آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دقایقی پیش سونی سه اسمارت‌فون جدید خود با نام‌های اکسپریا ایکس زد 1، اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت و اکسپریا ایکس اِی 1 پلاس را معرفی کرد که با بیشتر اطلاعات آن‌ها از پیش آشنایی داریم. برای مثال از مشخصات پرچمدار جدید سونی یعنی اکسپریا ایکس زد 1 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و گوریلا گلس 5، اسنپ دراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی،گواهینامه ضد آب و گرد و غبار 65/IP68، قابلیت سوپر اسلوموشن به ارث رسیده از اکسپریا ایکس زد پریمیوم، عرضه به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8 (اولین اسمارت فون معرفی شده با اندروید 8)و البته اپلیکیشن پردازش‌تصویر سه‌بعدی جدید و اختصاصی سونی که برای این تلفن در نظر گرفته شده است اشاره کرد.

اما این اپ جدید چیست و چه کاربردی دارد؟ با توجه به اطلاعات لو رفته از Evan Blass و حالا پخش شده به صورت رسمی توسط سونی این نرم‌افزار اجسام را در دنیای واقعی در کمتر از 1 دقیقه اسکن و به شما تحویل خواهد داد. به صورت پیش فرض 4 حالت برای اسکن اجسام موجود است؛ اسکن سر انسان، اسکن چهره‌ انسان، اسکن غذا و اسکن به صورت آزاد و انتخابی که به طبع دقت پایین‌تری نسبت به 3 حالت دیگر خواهد داشت.

پس از پایان اسکن نیز شما قادر خواهید بود تا آن‌ها را ذخیره کرده و با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

همچنین این اپلیکیشن شما را در چاپ سه‌بعدی و قابلیت‌های بسیاری که مطمئنا هنوز از آن‌ها آگاه نیستیم و به زودی توسط سونی و یا دیگر منابع فاش خواهند شد یاری خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با این اپلیکیشن چیست؟ آیا قابلیت‌های آن کاربردی خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

وای عجب قابلیت کاربردی ?????

Mortazavi

داداش اگه گوشی سونی با یه دکمه اختصاصی به یه dslr فول فریم آینه دار 7 مگاپیکسلی هم تبدیل بشه شما میگی بدرد نمیخوره چون از روی تعصب و تنفر نظر میدی که باعث میشه همه چیز رو وارونه ببینی. ?
اگر این قابلیت تو نوت8 یا آی8 بود میشد آخرت نوآوری ولی چون سونی زده اخ شده??

Mortazavi

77مگا پیکسلی

Mortazavi

خیلی جالب مخصوصا توی استفاده در نرم افزار واقعیت افزوده دوربین و استیکر سازی و البته گل سرسبدش امکان پرینت گرفتن هست که نمیدونم تو تهران جایی هست که پرینت سه بعدی بگیره یا نه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.