حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ الجی وی 30 (LG V30)

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

همیشه پس از انتخاب گزینه خرید، یک سوال بزرگ در ذهن مخاطب شکل می گیرد و آن چیزی نیست جز اینکه چه مواردی در جعبه دستگاه وجود دارد؟ پاسخ این سوال تنها با ویدیو آنباکسینگ یا همان جعبه گشایی داده می شود. الجی وی 30 (LG V30) چند ساعت به صورت رسمی معرفی شد و حالا می خواهیم با هم در ترنجی ویدیو آنباکسینگ الجی وی 30 را با هم ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

آنباکس الجی وی 30جعبه مشکی و ساده الجی وی 30 (LG V30)‌ را که باز می کنید به جای رو به رو شدن با موبایل، با یک پارچه تمیز کننده رو به رو می شوید. این روزها برخی از شرکت ها برای موبایل های تمام شیشه ای خود یک دستمال تمیزکننده در جعبه آن قرار می دهند. این رفتار درباره اچ تی سی یو 11 (HTC U11) نیز دیده شد. به نظر ما روش الجی برای قرار دادن این دستمال جالب توجه است.

پس از برداشتن این دستمال به الجی وی 30 (LG V30) می رسید. دستگای زیبا با طراحی متقارن و مقاوم. کنارش می گذاریم و در حین دیدن باقی لوازم همراه دستگاه، روشنش می کنیم. اگر دقت کنید مدت بالا آمدن الجی وی 30 حدود 18 ثانیه است که بسیار سریع به شمار می رود.

شارژر سریع الجی و هندزفری مخصوص B&O درون جعبه وجود دارند. این همکاری الجی به ثبت لوگو B&O روی بدنه دستگاه نیز انجامیده است. به جز این دو مورد حیاتی که هر دو با کیفیت عالی هستند، دو میهمان کوچک دیگر نیز برای شما در نظر گرفته شده است. این دو میهمان را پیشتر در جعبه موبایل های سامسونگ دیده ایم. تبدیل پورت Type C به micro USB و یک OTG مخصوص Type C.

اجازه بدهید ویدیو آنباکسینگ الجی وی 30 (LG V30)‌ را با هم ببینیم:

[aparat id=”uFpXx”]

نظر شما چیست؟ عموما انتظار دارید چه مواردی همراه دستگاه شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دوربینش یکم بیرون زده هست درسته؟

Peiman

سامسونگ و الجی گوشی هاشونو با هندزفری های کیفیت بالا و فست شارژ عرضه میکنند اما سونی اشغال ترين هندزفری ک داره همراه با slow charge عرضه میکنه تازه بعضی وقتا همون هندزفری آشغالم نمیزاره. جای تاسفه

MORTEZA

خواهشا لینک دانلود رو بزارین
تو آپارات هر چی سرچ میکنم جدیدترین ویدیوهای ترنجی رو پیدا نمیکنم

Ahmad k

هیبرتی هست ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)