حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 8؛ این بار در رنگ صورتی ستاره ای

به‌تازگی تصاویری از گلکسی نوت 8 منتشر شده است که رنگ جدید آن یعنی صورتی ستاره‌ای را به نمایش می گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این روزها در ازدحام تولید موبایل‌ها توسط شرکت‌های مختلف، کمتر دیده می‌شود شرکتی معروف و پر آوازه، در اسمارت‌فون های خود و به خصوص پرچمدارانش از رنگ‌هایی نامناسب استفاده کند. سامسونگ نیز از این قائده مستثنا نیست و امسال رنگ‌های جدید و شکیلی را برای پرچمداران سری اس و نوت خود ترتیب دیده است. سیاه نیمه‌شب، یاسی، آبی مرجانی، بنفش دودی، آبی یخی و طلایی شنی برای اس8 (به شخصه علاقه‌ای به ترجمه این نام‌ها ندارم و با همان نام انگلیسی راحت ترم) و حال نیز نوعی صورتی روشن و جذاب با نام صورتی ستاره‌ای برای گلکسی نوت 8 که علاوه بر بدنه خود موبایل، قلم اس‌ پن را نیز شامل شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از نوت 8 با این رنگ را مشاهده کنید:

اگر از همین الآن جذب گلکسی نوت 8 با این رنگ جدید شده‌اید برای شما خبرهای بدی به همراه دارم! شما نخواهید توانست این نسخه را تهیه کنید زیرا عرضه این محصول تنها به بازار تایوان محدود خواهد شد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا اقدام سامسونگ جهت محدود کردن عرضه این تلفن به تایوان منطقی بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چقدر خوشگله این رنگش،

ahmad

رنگ دخترانه

Sadeghh

واقعا قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.