حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: ایسوس لپ‌تاپ‌های ASUS ZenBook Flip 14 و 15 ASUS ZenBook Flip را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | IFA، اخبار، ایسوس

در خلل مراسم ایفا (IFA 2017) ایسوس لپ‌تاپ‌های جدیدی در مدل‌های ZenBook Flip 14 و ZenBook Flip 15 را مخصوص کاربرد گیمینگ، تولید محتوا و ویرایش ویدیو را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

همانطور که مشخص است امروز با اخبار داغ مراسم ایفا 2017 در خدمت شما عزیزان هستیم؛ در آخرین بخش اخبار منتشر شده، ایسوس یک لپ‌تاپ جدید موسوم به ZenBook Flip 14 را معرفی کرده است. اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به دنبال یک لپ‌تاپ برای تجربه برخی از بازی های به اصطلاح سبک و ویرایش ویدیو هستید، دو نسخه از لپ‌تاپ های ASUS ZenBook Flip و VivoBook شرکت ایسوس کاملا بهینه و مناسب برای این نوع از مصارف می‌باشد؛ حال ایسوس نسخه جدیدی را همانطور که در تیتر خوانده‌اید معرفی کرده است. لپ‌تاپ ZenBook Flip 14  و یک مدل بزرگتر آن در دسته سبک‌ترین و ظریف لپ‌تاپ ها در کنار حضور سخت‌افزاری قابل قبول و نسبتا قوی برای مصارف ذکر شده قرار ‌می گیرد. این لپ‌تاپ‌ها مجهز به آخرین نسخه از پردازنده‌های گرافیکی شرکت انویدیا هستند که در مدل Flip 14 پرادشگر گرافیکی MX150 که نسخه Mobile پردازشگر GT 1030 می‌باشد که شاید برای برخی از افراد پردازشگر گرافیکی قدرتمندی نباشد، اما با توجه به رده این لپ‌تاپ و نوع ساختار ظریف مانند آن این لپ‌تاپ با مشخصات فنی خود امکان کارهایی مانند ایجاد محتوا و برخی از بازی های سبک را می دهد، لزا لازم به ذکر است که مدل قوی تر و برادر بزرگتر آن از پردازنده‌گرافیکی GTX 1050 برخوردار است.

لپ‌تاپ ZenBook Flip 14 دارای ضخامت 13.9 میلی‌متر و وزنی معادل 1.3 کیلوگرم (برابر با 3.08 پوند) را دارد، این لپ‌تاپ در کنار سبک وزنی خود سخت‌افزاری متشکل از: پردازنده‌ای نسل هشتمی اینتل Core i7-8550U چهار هسته‌ای، 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، حافظه 512 گیگابایتی SSD از با رابط PCIe x4 و یک صفحه نمایش 14 اینچی موسوم به سری NanoEdge با وضوح 1080p است. نسخه قوی‌تر فلیپ مورد بحث، مدل ZenBook Flip 15 تقریبا مشخصات یکسانی را نسبت به مدل پایین‌تر خود را دارد، اما تفاوت بین این دو مدل در یک نمایشگر 15.6 اینچی بزرگتر با وضوح 4k،حافظه ذخیره‌ سازی 2 ترابایت از نوع HDD و یک پردازشگر گرافیکی قدرتمندتر GTX 1050 خلاصه می‌شود. از دیگر مشخصات یکسان هر دو مدل می‌توان به اسپیکرهای Harmon Kardon، پورت‌های Thunderbolt 3 و USB Type-C و امکان چرخش 360 درجه‌ای نمایشگر اشاره داشت. قیمت و زمان عرضه این دو محصول هنوز از سوی شرکت ایسوس اعلام نشده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کسی میدونه از کجا ایسوس ux550 رو میشه تهیه کرد؟

Mortazavi

Perfect ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist