حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات بیشتری از اکسپریا ایکس زد 1 و نسخه کامپکت آن تنها یک روز مانده به مراسم سونی فاش شد

ظاهرا بخش موبایل سونی قصد دارد تا از سه تلفن جدید در طی مراسم ایفا 2017 رونمایی کند که هم اکنون اطلاعات بیشتری از این دو دستگاه فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده معلوم شده است که سونی قصد معرفی اکسپریا ایکس زد 1، ایکس زد 1 کامپکت و یک تلفن همراه میان‌رده با سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه را دارد.

اکسپریا ایکس زد 1 طی اطلاعاتی که از سمت بنچمارک‌ها منتشر شده دارای شماره مدل G84XX است. همچنین نسخه کامپکت این گوشی دارای شماره مدل G83XX و میان‌رده مورد نظر ما شماره مدل G34XX را با خود به همراه دارد.

هر سه دستگاه قرار بود تا فردا طی مراسمی که سونی در برلین برگذار می‌کند رونمایی شوند اما ظاهرا تمامی مشخصات این سه دستگاه طی این مدت لو رفته است.

ما می‌دانستیم که هر دو گوشی ایکس زد 1 قرار است تا از پردازنده اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم استفاده کنند. اما اطلاعات دیگری از این دو دستگاه به صورت واضح فاش نشده بود. اما تا به الان.

رونالد کواندت، کسی که کارش خراب کردن مراسم‌های مختلف با ارائه مشخصات گوشی‌ها قبل از معرفی است می‌گوید:

ایکس زد 1 دارای ضخامت 7.4 میلی متری در کنار وزنی 156 گرمی است. همچنین دارای صفحه نمایش فول اچ‌دی با اندازه 5.2 اینچ می‌باشد که از تکنولوژی HDR نیز بهره می‌برد. همچنین باتری این دستگاه 2700 میلی آمپر ساعتی است.

همچنین طبق توضیحات این شخص این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند که طی چند وقت اخیر نیز تاکید زیادی بر روی آن بود.

از آنجایی که باتری این دستگاه 2700 میلی آمپری است باید ببینیم که آیا سونی توانسته بهینه سازی‌هایی با پردازنده اسنپدراگون 835 انجام دهد یا خیر.

امیدواریم تا فردا سونی به تمامی این موارد خاتمه دهد و شاهد رونمایی این سه گوشی (یا دو گوشی) باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا گل‌نیا

یهویی همه چیز سونی لو رفت..

Shahryar

نه تا حالا نشده تمام مشخصات سونی لو بره،همیشه چیزایی بوده که روز رونمایی معلوم بشه

BENI.chalton

دیگه معلومه چیه،لو رفتن نمیخواد، 8 ساله داره یه طراحی رو تو پایین رده، میان رده،بالا رده استفاده میکنه و روز به روز حاشیه و ضخامتش هم بیشتر میشه و ضرر پشت ضرر به شرکتش وارد میکنه.

Shahryar

تو همه پستای سونی هستی،بدبختانه اینقدم مغزت کوچیکه نمیتونی ی حرف جدید پیدا کنی،فقط حرفای تکراری،
اینو بگم در حال حاضر گوشی من سونی نیس،ولی تو و امثال تو اگه بهانه طراحی رو نداشتین فکر کنم بخاطر اینکه حرفی برا گفتن نداشتین دچار مرگ مغزی میشدین ?

Peiman

این بنده خدا اولین بار کامنت میزاره،

Jb

اخوی این بنده خدا بار اولشه! ولی حیف اون پولی که طراح های سونی بابت چنین دیزاین مضحکی میگیرن
چیز دیگه ای‌که منو اذیت میکنه قیمت گذاری فاجعه بارشه! اخه کی میاد به این گوشی تمام پلاستیکی ۷۶۶ دلار بوده؟ مگر مسخ شدگان سونی! ( اقا هرچی باشه چه خوب چه بد ذات بدنش پلاستیکه چراشو نمیدونم که اینقدر اسرار داره برای استفاده از پلاستیک )

Peiman

خداکنه فردا xz1 ultra رو معرفی کنه حداقل یه چیز جدید ببینیم از سونی

Shahryar

اونوقتی که شماها نبودین این چالتون بودو ازین حرفا میزد،
الانم برین دقیقا پست قبلی که راجب سونی بود،حرفشو ببینین

Mortazavi

اخوی مدل کامپکت که پلاستیکی هست تقریباً 600 دلار میشه که بسیار محدود و مخصوص طرفدارهای خودش تو اروپا و ژاپن هست نه جهان سومی ها واسه همینم فقط تک سیم داره.
مدل 766 دلاری یعنی Xz1 مجهز به بدنه تمام فلزی یکپارچه و ضخامت خیلی خیلی خیلی کمتر از نوت8 و بهترین پردازنده و سنسور دوربین موبایل و واقعی ترین و باکیفیت ترین صفحه نمایش موبایل هست که فقط یه قلم از نوت8 کم داره و یه اینچ کوچکتره ولی 150 دلار ارزونتر بجاش فیلمبرداری 960فریم و اسپیکر استریو و عکاسی 3D داره که تو نوت8 ضخیم شما نیست.
موفق باشید.

ahmad

باتریش خوب باشه بدک نیس

Peiman

چی چی بدک نیست، این گوشیو ده ساله داریم با اسمای متفاوت میبینیم، یه بار طرح اسپیکراش یکم عوض شده، یه بار جای دکمه ولومش عوض شده، ایندفه سنسور نور و مجاورت عمودی شده???

Mortazavi

داداش این طراحی امضاء سونی هست و ما هم واقعاً دوسش داریم شما هم میتونی نخری.
خوب مثل سامسونگ که اومد تغییر بده گند زد تو جای فینگرپرینت یا نوت8 که زشت ترین گوشی سامسونگ هست حتی زشت تر از اس5 پلاستیکی

Mortazavi

این گوشی واقعن عالی و زیباست که ضعفش همون باتریش هست.

Mortazavi

می خواستم اولین نفر این گوشی زیبا رو بخرم ولی باتری 2700 دو دلم کرد.
اینم سورپرایز سونی برا ما طرفداراش، یه پرچمدار با عمر باتری افتضاح که احتمالا با دروغ میگه دو روز.
لعنت به سونی که با این باتری آشغال حالمو گرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji