حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: ایسر از رایانه شخصی مخصوص بازی Orion 9000 پرده برداشت

سری Predator عملکرد بسیار مناسبی در زمینه گیمینگ داشته‌اند، کمپانی ایسر محصول جدیدی از این سری را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ایسر به همراه دیگر محصولات خود از رایانه شخصی مخصوص بازی جدیدی به نام  Predator Orion 9000  که نظر حاضران را بسیار به خود جلب کرد پرده برداری کرد.

این هیولای جدید که از سیستم خنک کننده مایع استفاده می‌کند از  4 عدد پورت‌ PCI-e برای کارت، همچنین از حافظه رم 128GB و حافظه ذخیره سازی 44TB پشتیبانی می‌کند. این رایانه مخصوص بازی از پردازنده جدید اینتل به نام Core i9 که یک پردازنده 18 هسته‌ایی است بهره می‌برد.

تمام قطعات این رایانه شخصی از مادربرد تا مایع مورد استفاده در سیستم خنک کننده قابل شخصی سازی هستند. شاسی این محصول نقطه‌ی عطفی در طراحی برای ایسر است زیرا  هوای در جریان این سیستم به قسمت‌های مختلف و جداگانه تقسیم شده است تا هرچه ممکن است آن را خنک نگه دارد.

همچنین این محصول همانند دیگر کامپیوترهای مخصوص بازی از 16.7 میلیون رنگ RGB پشتیبانی می‌کند، این مشخصات همراه با کناره‌های شفاف برای نشان دادن قطعات داخلی جذاب این رایانه کامل می‌شوند. در داخل Orion 9000 از رنگی متالیک استفاده شده تا تداخل الکترومغناطیسی را کاهش دهد، به این معنی که دیگر صدای آزار دهنده‌ی نزدیک کردن گوشی‌هوشمند به رایانه را نخواهید شنید.

این کیس دارای چندین دستگیره است تا به قابل حمل بودن آن کمک شود. نمی‌توان وزن چنین محصولی را تصور کرد اما باید حمل و نقل آن کمی ساده‌تر از محصولات مشابه باشد.

با توجه به اینکه Orion 9000 برای استفاده از چند مانیتور و رزولوشن 8K طراحی شده است از پس هرچه به آن بدهید بر می‌آید، حتی اگر چند بازی ویدیویی را همزمان اجرا کنید.

با توجه به گفته ایسر مبنی بر اینکه این محصول تنها برای طیف خاصی ساخته نشده‌ می‌توان مشخصات آن را در زمان سفارش شخصی سازی کرد. بنابراین Orion 9000 در بازه‌ی قابل خرید 2000 دلار قیمت گذاری می‌شود اما اگر مایل به داشتن چندین کارت گرافیک، پردازنده Core i9، و 128GB رم هستید باید آماده پرداخت مبلغ بالایی باشید.

ایسر به همراه Orion 9000 محصولات بسیار دیگری را مانند لوازم گیمینگ و لپ‌تاپ‌  معرفی کرد، همچنین همکاری خود را با Riot Games برای بازی League Of Legend و مسابقات آن تقویت کرد.

نظر شما درباره هیولای جدید ایسر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واقعاً ارزش 2000 دلار رو داره اونم وقتی نوت8 1000 دلاره ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید