حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی ویدیویی درباره پردازنده میت 10 منتشر کرد

هواوی در اکتبر این ماه گوشی‌ هوشمند هیولا مانند خود را معرفی می‌کند. گوشی مورد نظر میت 10 نام دارد، و قرار است برای این سازنده چینی بسیار مهم و خاص باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

جدا از اینکه میت 10 اولین گوشی هواوی با طراحی تمام صفحه است، شایعه شده است که فبلت مورد نظر  اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده جدید هواوی Kirin 970 بهره می‌برد. هرچه به 16 اکتبر نزدیک می‌شویم تعداد اطلاعات فاش شده  رو به افزایش است، آخرین مورد بنظر می‌رسد که یک ویدیوی رسمی برای پردازنده مورد نظر است.

این ویدیو در 22 آگوست توسط شعبه آلمان هواوی در یوتیوب آپلود شده است. اما مدتی طول کشید تا به منبع قابل اعتمادی مانند Roland Quandt برسد.

در ادامه شمارا به تماشای ویدیو دعوت می‌کنیم:

[aparat id=”BftxP”]

تمام این ویدیو درباره پردازنده جدید و سریع هواوی است، اما برخی از تصاویر آن قابل توجه هستند. برای مثال اگه در ثانیه 14 ویدیو را متوقف کنید پردازنده جدید میت 10 را می‌بینید. اعداد آن قابل دیدن نیستند اما با مقایسه این ویدیو و ویدیو رسمی میت 9 به این نتیجه رسیدیم که هردو بسیار مشابه هستند. البته به این معنی نیست که هواوی از Kirin 960 قدیمی استفاده می‌کند، بنظر می‌رسد که برای این ویدیو زحمت زیادی کشیده نشده است و یا طبق دستورات چیزی را فاش نکرده است که می‌تواند دلیلی قانع کننده برای آپلود شدن ویدیو به صورت لیست نشده باشد.

موردی مشابه در ثانیه 22 نیز اتفاق می‌افتد. در ابتدا به نظر می‌رسد که نیمه پایینی میت 10 را مشاهده می‌کنید اما این صحنه  مستقیما از ویدیوی میت 9 گرفته شده است. به عبارتی دیگر ویدیوی پخش شده مورد خاصی را فاش نمی‌کند.

مشخصات احتمالی پردازنده جدیدی به شرح زیر است

  • 8-core (4x Cortex A73 and 4x Cortex A53) configuration
  • Clock speed of up to 2.8 GHz
  • 64-bit architecture
  • Mali-G71 MP8 GPU (possibly)
  • LPDDR4 RAM at 1866mHz
  • Dual SIM LTE

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فکر نکنم با پردازنده های دیگه بتونه آنچنان رقابت کنه

Peiman

960 ک از پردازنده های دیگه خیلی عقب بود، امیدوارم این یکی انقدر اختلاف نداشته باشه

Mostoul

پردازنده هاش همیشه یک سال عقب ترن .

Mortazavi

هواوی یا باید مثل سامسونگ پردازنده پرچمدارشو قوی تر کنه یا بره سراغ اسنپ دراگون و از کایرین تو میانرده و بالارده استفاده کنه مخصوصا تو gpu چون مدیاتک هم تو x30 قید مالی رو زد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید