حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتیجه عملکرد فوق العاده یک پردازنده 6 هسته‌ای Coffee Lake-H سری Mobile لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، مطالب ترنجی

به تازگی نتیجه بنچمارک یک پردازنده 6 هسته‌ای Coffee Lake-H سری Mobile در پایگاه داده‌ای GeekBench یافت شده یا عبارتی صحیح تر لو رفته است؛ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اینتل در حال آماده سازی سری پردازنده‌های 6 هسته‌ای Core i7 سری Mobile مخصوص بکارگیری در لپ‌تاپ ها یا دیگر وسایل قابل حمل است، این پردازنده‌ها مبتنی بر سیلیکون Coffee Lake-H در رده Core i7 با 6 هسته پردازشی و 12 رشته‌ پردازشی همراه با قابلیت HyperThreading هستند. پردازنده مذکور به کنار از مشخصات پایه این دسته از پردازنده‌ها دارای 9 مگابایت حافظه Caches سطح سوم (L3) و فرکانس پردازشی 2.6 گیگاهرتز است. اینتل قصد دارد تا در این سری از پردازنده‌ها فرکانس پردازشی را پایین نگه‌دارد، ولی در حالت استفاده تک هسته  و یا دو هسته‌ای بنا بر Turbo Boost فرکانس پردازشی افزایش خواهد یافت که به قدرت و کارایی بیشتر منتهی می‌شود.

 

 

پردازنده مذکور با توجه به مشخصات موجود در دیتابیس GeekBench تا حد قابل توجهی کارایی مطلوب خود را به نمایش گذاشته است که برای کنار زدن دیگر پردازنده‌های 4 هسته‌ای در این رده کافی است؛ پردازنده مورد بحث امتیاز 19,129 و در قسمت تک هسته نیز امتیاز 4,013 را در این پایگاه داده‌ای را برای خود به ثبت رسانده‌ است. سری جدید پردازنده‌های Coffee Lake-H سری Mobile بزودی پس از عرضه در ساختار متعدد اقسام وسایل های قابل حمل از جمله لپ‌تاپ‌ها بکار گرفته خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

??

ahmad

یعنی میشه تو موبایلم استفاده کرد؟مصرف انرژیش چقدره

Peiman

عجب چیزیه

Mortazavi

ببخشید الان میشه این رو تو اسمارتفون ها استفاده کرد؟
اگه بشه که خیلی غوله، پردازنده گوشیت cori7 باشه ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist