حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند شیائومی Mi A1 دارای صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود

شایعات حاکی از محصول آینده شرکت شیائومی با همکاری گوگل یعنی Android One یا Mi A1 است که دارای صفحه نمایش بی حاشیه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت شیائومی در سال قبل که هنوز حاشیه محصولات شرکت‌های دیگر در حد استاندارد قرار داشت فبلت بی حاشیه خود یعنی Mi Mix را معرفی کرد که دارای نسبت صفحه به بدنه 83.6 درصد بود و در امسال نسخه جدید این فبلت را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. ولی در کنار این شیائومی از قبل در حال ساخت گوشی Android One با همکاری گوگل است و همچنین گفته شده که این دستگاه می‌تواند همان Mi 5X با اندروید خام باشد. هم اکنون اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

وب سایت Weibo گفته است که حاصل همکاری شیائومی و گوگل محصولی بی حاشیه است و تصاویر جدیدی از آن منتشر کرده است.

این تصویر مشخص می‌کند که نام Mi A1 به طور رسمی تایید شده است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصول موجود نیست و قیمت اولیه و کشورهایی که در آن عرضه خواهد شد هم معلوم نیست. با این حال انتظار می‌رود به زودی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شود.

نظر شما درمورد محصول جدید شرکت شیائومی با همکاری گوگل چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اگه با اندروید خام باشه ک عالیییییه
خودم اولین مشتریشم

ahmad

هیچ وقت گوشی چینی نمیخرم

پارسا گل‌نیا

احسنت ?

Mortazavi

شیائومی قطعاً در آینده ای نزدیک یه رغیب جدی برای سامسونگ و اپل میشه چون هر سال داره عیب هاشو رفع میکنه و با قیمت استثنایی و نوآوری های خوب داره تو همه جای دنیا محبوب میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور