حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Fitbit ساعت هوشمند Ionic را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تناسب اندام، ساعت هوشمند

این که شرکت Fitbit در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند بوده است یک راز نبوده و همه ما ماه‌ها شایعات این ساعت هوشمند را شنیده بوده‌ایم اما امروز ساعت هوشمند Ionic به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت Fitbit ساعت یونیک را یک محصول کامل با ویژگی‌های پیشرفته برای تناسب اندام می‌داند. این ساعت دارای یک سنسور SpO2 نسبتا جدید است که دائما درحال اندازه گیری مقدار اکسیژن موجود خون است که در کنارش سنسور ضربان قلب قرار گرفته و همچنین از GPS بسیار دقیقی برخوردار است. Ionic تا عمق 50 متر در مقابل آب مقاوم است که باعث می‌شود در هنگام استفاده از آن در استخر مشکلی نداشته باشید.

یونیک دارای قابلیت اعلان هوشمند، پرداخت مبالغ، برنامه‌های جانبی و نمایه‌های زیادی است و باتری آن بیشتر از 4 روز دوام می‌آورد. سیستم عامل این ساعت هوشمند نسخه جدید Fitbit OS است که برای ساعت‌های هوشمند این شرکت طراحی شده و به طور منظم بروزرسانی می‌شود. این ساعت دارای 2.5 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که می‌تواند بیشتر از 300 موسیقی را در خود جای دهد.

این شرکت قابلیت Fitbit Pay را نیز Ionic اضافه کرده است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا هزینه‌های اقلام را بدون معطلی پرداخت کنند. ساعت هوشمند یونیک در حال حاضر با قیمت 300 دلار در حال پیش فروش است.

نظر شما درمورد ساعت جدید شرکت Fitbit چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحی خیلی زشتی داره،خیلی گوشه هاش هم تیزه. میتونست طراحی بهتری داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور