حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی جی 7 2016 رسما عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، سیستم عامل

خانواده گلکسی جی (Galaxy J) سامسونگ شامل دستگاه های اقتصادی تا میان رده اقتصادی این شرکت می شود. تجربه نشان داده که سامسونگ حداقل یک آپدیت اساسی را برای این دستگاه ها عرضه خواهد کرد. سری 2016 این خانواده با اندروید 6 عرضه شد و حالا نوبت به دریافت یک آپدیت اساسی است. آپدیت اندروید 7 بری گلکسی جی 7 2016 رسما عرضه شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز آپدیت اندروید 7 برای گلکسی جی 7 2016 در روسیه منتشر شده است. هنوز تمام دستگاه های گلکسی جی 7 2016 در روسیه این به روزرسانی را دریافت نکرده اند اما می توان گفت به هر صورت تا کمتر از یک ماه دیگر این به روزرسانی به صورت کامل برای همه گلکسی جی 7 2016 ها عرضه خواهد شد.

به روزرسانی مذکور به صورت OTA بوده و از بخش به روزرسانی منوی تنظیمات قابل بررسی کردن است. این مسیر به صورت زیر قابل دسترسی بوده و شما می توانید برای دستگاه خود تست کنید:

تنظیمات > درباره دستگاه > دانلود دستی به روزرسانی

یا

Setting > about Devide > Download Update Manually

هنوز مشخص نیست که با این به روزرسانی آیا رابط کاربری گلکسی جی 7 2016 نیز به روز خواهد شد یا خیر. با به روزرسانی به این نسخه اندروید مزایایی همچون نوار اعلانیه های بهبود یافته، دسترسی کنترل شده برنامه ها، شکلک (اموجی) های جدید و حالت ذخیره نیرو دوباره طراحی شده دارد. علاوه بر موارد یاد شده باگ های زیادی رفع خواهند شد، پایداری دستگاه افزون شده و سرعت آن بهبود میابد.

شما گلکسی جی 7 2016 دارید؟ لطفا دستگاه خود را برای به روزرسانی بررسی کنید و اگر برای‌تان عرضه شده بود، با ما و دوستان خود در ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

سلطان اپدیت سامسونگ

ahmad

هر وقت ۷/۱رو واسه گوشیاش داد اونوقت بگو سلطان آپدیت

Monarch

به نظرم بهتر بود بگیم هم 7.1 بده هم کارایی گوشی رئ بهبود بده نه این که بدتر کنه :/

ahmad

دقیقا

Peiman

یه مدت j7 داشتم،میتونه گزینه خوبی برای کسایی ک نمیخوان برای گوشی هزینه زیادی کنن باشه

Mortazavi

خسته نباشند دیگه 8 هم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)