حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 2018 (Galaxy A 2018) احتمالا با نمایشگر Infinity Display ارایه شود

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یکی از فاکتورهای تمایزدهنده بین محصولات برند شناخته شده با دیگر برندها در استفاده از فناوری های یکتاست که در دیگر محصولات یافت نشود. شرکت های بزرگ فناوری سعی می کنند به سمتی بروند که در درجه اول رقبای مطرح آن ها نیز نتوانند با آن ها رقابت کنند و در درجه دوم شرکت های پیرو چینی نیز به راحتی نتوانند محصولات خود را شبیه به تولیدات آن ها کنند. بدین صورت سهم بازار شرکت های صاحب سبک در بازار حفظ خواهد شد. نمونه این تلاش ها را در حسگر اثرانگشت آیفون 5 اس، دوربین دوتایی آیفون 7 پلاس، نمایشگر خمیده گلکسی نوت اج یا اس 6 اج و امثال آن، فیلم برداری فوق آهسته اکسپریا ایکس زد پریمیوم، نمایشگر بسیار کم حاشیه در می میکس شیائومی و … دید. حال به نظر می رسد سامسونگ می خواهد تا سری میان رده لوکس این شرکت یعنی خانواده گلکسی ای (Galaxy A) بیش از پیش شبیه به پرچمدارهای سری S آن ها شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شایعات پیرامون گلکسی ای 2018 (Galaxy A 2018) به بحث بنشینیم.

گلکسی ای

طبق توییتی که از @mmddj_china در توییتر منتشر شده است احتمال دارد تا سامسونگ بخواهد در نسل بعدی خانواده گلکسی ای (Galaxy A) از نمایشگر بدون حاشیه خود که در گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 استفاده شده است بهره ببرد. هنوز مشخص نیست که قرار باشد رزلوشن به QHD+ افزایش پیدا کند یا حتی این پنل ها اج باشند یا خیر اما انتظار می رود تغییر بعدی در سری گلکسی ای همین باشد. تا پیش از شایعاتی مبنی بر اج بودن سری 2017 گلکسی ای (Galaxy A 2017) به صورت کم رنگ منتشر شد اما به تحقق نپیوست، شاید سامسونگ بخواهد در سری 2018 گلکسی ای (Galaxy A 2018) این تغییرات را به صورت یک جا اعمال کند. البته سامسونگ در گلکسی اس 8 اکتیو از نمایشگر بدون حاشیه مسطح نیز استفاده کرده است و شاید بتوان احتمال استفاده از صفحه مسطح را نیز داد.

الجی هم اکنون در الجی کیو 6 (LG Q6) که در حکم الجی جی 6 مینی است از نمایشگر بدون حاشیه infinity Display بهره برده است و بعید نیست پس از این حرکت، سامسونگ نیز چنین تصمیمی بگیرد.

نظر شما چیست؟ از نمایشگر بدون حاشیه فوق عریض استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چرا از اشتباهاتشون درس نمیگیرن اینا.یعنی مدیران سامسونگ از گوشیهای خودشون استفاده نمیکنن تا درد کاربرارو بفهمن؟ اقای مدیر لطفا با اس8 یا اس7 اج یک دستی کار کن تا بفهمی لمس ناخواسته یعنی چی که این مشکلات فقط بخاطر صفحه خمیده کم کاربرد هست ال جی وی 30 گوشی خوبی باشه قطعا دیگه سراغ صفحه نمایش خمیده نمیرم و میخرمش حالا مقاومت کم صفحه های خمیده به کنار.لطفا نگید که شماها لمس ناخواسته ندارید که هیچ باور نمیکنم چون دارم با پوست و گوشتم حس میکنمش

Faraz

شما تا حالا سامسونگ نداشتی و نداری …هیچ مشکلی برای آدم پیش نمیاد با صفحه نمایش خمیده … هیچ لمس ناخواسته ای پیش نمیاد

ahmad

آی دی بده ثابت کنم اس7 اج دارم لطفا تعصب رو بذار کنار

Mortazavi

منم 2ماه گلکسی 6 اج داشتم و لمس ناخواسته دیوونم کرد ولی دوستان از روی تعصب بهت دیسلایک دادن

Big S

حقیقتا اس۶ اج پلاس داریم خیلی کم لمس ناخواسته اتفاق میافته خییلی کم.نمدونم چطوری دستتون میگیرین گوشیو اخه?

Pouya

قطعا نمایشگر اینفینیتی داره یه نگاه به طراحی سری a اگه بکنیم میبینیم که طراحیش از پرچمدار سال قبل خود سامسونگ گرفته شده مثلا2017 a5 رو ببینید مثل s7 عه و قطعاa 2018 مثل اس ۸ نمایشگر اینفینیتی داره که خیلی هم عالیه ?

Peiman

قطعا اینطور خواهد بود و تعجبی نداره، حتي امکان اینکه دوربین دوگانه هم بزاره زیاده.

MORTEZA

امیدوارم سام یه تجدیدنظری تو سخت افزار سری A بکنه
هیچ تناسبی با قیمتشون نداره

Mortazavi

احتمالاً سونی هم با xa2 و حاشیه اینفینیتی به استقبالش میره ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)