حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسم رمز هواوی میت 10 فاش شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

تنها چند روز از انتشار تیزری مبنی بر حضور هواوی میت 10 در 16 اکتبر می‌گذرد که اسم رمز این گوشی فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق توییتی که به تازگی توسط فرد معروف Evan Blass منتشر شده است نشان می‌دهد که اسم رمز هواوی میت 10 ، “Marcol” می‌باشد.

هنوز معلوم نیست که چرا هواوی همچین اسمی را برای اسم رمز این گوشی انتخاب کرده است .

طبق شایعاتی که تا به الان از این گوشی منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی اولین گوشی هواوی می‌باشد که به پردازنده کایرین 970 مجهز است . از سمی دیگر این پردازنده 8 هسته‌ای و از معماری 10 نانومتری برخوردار است.

ظاهرا این پردازنده تشکیل شده از 4 هسته‌ی پردازشی با کورتکس A73 و سرعت 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته‌ی پردازشی با معماری کورتکش A53 می‌باشد.

وظیفه پردازش‌های گرافیکی نیز به عهده پردازنده گرافیکی مالی G-71 MP8 می‌باشد.

هواوی میت 10 از صفحه نمایش 6.1 اینچی با کیفیت 2160×1080 برخوردار است و به احتمال زیاد دارای دوربینی دوگانه با سنسور‌های 12 مگاپیکسلی است که یکی از این دوربین‌ها اقدام به ثبت تصاویر سیاه و سفید می‌کند.

این قابلیت باعث می‌شود تا بتوانید در نور کم نیز ، تصاویری با نویز کم داشته باشید.

این اسم رمز می‌تواند مربوط به بخش هیجانی از این گوشی باشد و باید تا زمان انتشار مشخصات بیشتر از این گوشی ، صبر کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad70

سلام!
هواوی از یه شرکت مقلد به یه شرکت تقریبا نو آور شده هر چند من دیدم نسبت به این شرکت خوب نیست ولی خیلی برام قابل احترام هست این که یه شرکت خودش برا خودش پردازنده درست کنه یا با شرکت معروف برا تولید دوربین همکاری کنه هر چند شاید بگید سامسونگ هم پردازنده خودش رو داره ولی درآمد رو در نظر بگیرید قیمت رقابتی و کیفیت نسبی تولید رو در نظر بگیرید،نمیخوام از شرکتی بد بگم اینکه بخوای نمایشگر بدون حاشیه بزنی مهم هست ولی در اثر سقوط که نمیشه گفت اتفاق نمیفته گوشی خیلی حساس میشه من بعد این چند سال گوشی داشتن به این نتیجه رسیدم واقعا حاشیه صفحه اینقدر مهم نیست که بخواد اینقدر تاثیر داشته باشه گوشی سامسونگ فوق العاده هست ولی باعث لمس نا خواسته میشه که تا عادت کنی بهش خیلی طول میکشه به نظرم گوشی تو بخش آنتن دهی،باتری،مقاومت کار کنه بهتر هست تا بخواد فاصله صفحه تا شاسی گوشی رو کم کنه باز هم قصد توهین به هیچ برندی نداشتم ببخشید زیاد شد شاد باشید

Monarch

با نظرتون کاملا موافقم مخصوصا توی قسمت باتری

ahmad

مشکل شکستننمایشگرهای بدون حاشیه خیلی نگران کننده هست من با گوشی های کاملا بدون حاشیه مخالفم

Peiman

خیلیی بده ک قبل از معرفی همه اطلاعات و عکسا لو میره فقط یه لحظه تصور کنید ک هیچ اطلاعات و عکسی از هیچ گوشی منتشر نشه، قشنگ موقع معرفی سنگ کوپ میکنیم?????. الان من برای میت ۱۰ خیلی هیجان دارم چون هیچ عکسی لو نرفته،

Mortazavi

اگه پردازندش اسنپ835 بود میتونست بهترین فبلت 2017 باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji