حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرانجام فروش اسنشال فون (Essential Phone) آغاز شد

اسنشال نام کمپانی تازه تاسیسی در صنعت گوشی‌های هوشمند است که  توسط بنیان‌گذار سیستم عامل اندروید، اندی روبین تاسیس شد. این کمپانی در اوایل سال جاری اولین گوشی هوشمند خود را معرفی کرد که حالا پس از یک ماه تاخیر شاهد عرضه‌ی آن به بازار هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پس از تاخیر در عرضه این دستگاه، به نظر می‌رسید که این شرکت با مشکلاتی در تولید قطعات مواجه شده است که البته اینطور نبود و پس از مدتی اسنشال به طور رسمی تایید کرد که تاخیر به وجود آمده مربوط به مسایل صدور گواهی‌های آن بوده است.

این دستگاه اولین پرچمدار این شرکت بوده و تمامی مشخصاتی که شما از یک پرچمدار در سال 2017 انتظار دارید را در خود جای داده است. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند، پردازنده‌‌ی قدرتمند اسنپدارگون 835 ساخت شرکت کوالکام بوده که به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و اجرای اندروید 7.1 نوقا عملکرد روانش را تضمین می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 3040 میلی‌آمپر اشاره کرد. همچنین اسنشال فون با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم و پنل پشتی سرامیکی طراحی شده و از دوربین دوگانه و USB تایپ C نیز بهره برده است تا بتواند با دیگر پرچمداران 2017 که تا دندان مسلح شده‌اند، رقابت کند.

به کسانی در ماه گذشته این گوشی هوشمند را پیش خرید کرده بودند به زودی ایمیلی در این خصوص ارسال خواهد شد تا برای دریافت اسنشال فون اقدام کنند.

به نظر شما آیا این گوشی هوشمند با تاخیر ایجاد شده در عرضه‌اش، همچنان می‌تواند به موفقیتی در فروش دست یابد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دیروز فون آرنا خبری رفت که میگفت هنوز بازم یه سری گوشی رو دریافت نکردن با اینکه باید میرسید دستشون ظاهرا مشکلات تولید پابرجاس

Peiman

این گوشی اصلا منو جذب نکرد به دو دلیل
1 صفحه نمایش بی کیفیت
2 طراحی نا متقارن (زشت)

ahmad

کی گفته صفحه نمایشش بی کیفیته

Peiman

بررسی های ویدئو یی رو تو یوتیوب ببینی متوجه میشی

ahmad

اتفاقا دیدم صفحش خیلی خوبه

Daryaben

به نظر من اندی رابین باید به طور ویژه رو رابط کاربریش کار میکرد تا تجربه کاربری یه اندروید متفاوت رو به یوزراش میداد. ولو اینکه داشتن یه گوشی که به اندی رابین مرتبط باشه حس خوبی به ادم میده.
در هر صورت قدم بزرگی رو برداشته.
به امید روزی که این قدمهای بزرگ توی کشورمون برداشته شه.
البته نه شرکتایی مثل اسنوا و جی ال ایکس که وقتی داری با کارشناساشون حرف میزنی، حس میکنی یارو سیکل هم نداره

سیدمحمود کریمی

ایشالا یه تیمی میاد ، رقابت کنه با نمونه های خارجی :))

Mortazavi

پرچمدار جدید glx. بد نیست و نسبت به اسپایدر پیشرفت عالی داشته فقط کاش بجای هلیو پی10 از پی20 استفاده میکرد که بگیم پردازندش با وجود میانرده بودن ولی بروز هست.
دوربینشم انصافاً تو نور روز و اتاق های پرنور عکسهای فوق‌العاده و بسیار پر جزییاتی میگیره و تو فوکوس ماکرو خیلی خیلی خوبه فقط یکم جنس بدنش بی کیفیته و دوربینش تو شب بدددد هست
راستی سرعت گوشی و فینگرپرینت هم قابل قبوله

Mortazavi

کاش تو ایران هم بیاد البته با قیمت نزدیک به واقعی.
به نظرم با توجه به طراحی مدرن و سخت افزار قوی و البته اسم جناب رابین فروش بسیار خوبی رو تجربه کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا