حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: کانسپت طراحی احتمالی وان پلاس 6

ظاهرا شایعات مبنی بر وان پلاس 6 درحال شروع شدن می‌باشد و این شایعات از این ویدیو شروع خواهند شد. به تازگی ویدیو‌یی از طراحی احتمالی وان پلاس 6 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه تنها چند ماه از حضور وان پلاس 5 در بازار‌ می‌گذرد اما شایعات وان پلاس 6 شروع شده است و اول از همه ویدیویی از این گوشی منتشر شده است.

در این ویدیو به برخی از ویژگی‌های جالبی که ممکن است این گوشی دارای آنها باشد اشاره شده است.

اول از همه باید به لوگوی وان پلاس اشاره کنیم که اینبار نقش چراغ اعلانات را نیز بازی می‌کند و در زمان دریافت اعلان ، روشن خواهد شد.

[aparat id=”brATS”]

همچنین دوربین دوگانه 25 مگاپیکسلی نیز در این ویدیو مشاهده شده است که طبق طراحی آیفون 8 ، چیده شده است. ظاهرا طراحی امسال وان پلاس 5 نیز همانند آیفون 8 خواهد بود. در کنار این دوربین ، فلش دوربین دورنگ نیز وجود دارد تا بتوانید در نور کم نیز تصاویری با نور طبیعی ثبت کنید.

برای پنل جلویی این گوشی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه فلش در نظر گرفته شده است.

همچنین سازنده این ویدیو اطلاعاتی درمورد صفحه نمایش این گوشی نیز داده است. طبق اطلاعاتی که در این ویدیو مشاهده شده است ، وان پلاس 5 به اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش مجهز شده است. همچنین دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولیشن QHD و پنل امولد می‌باشد.

اگر نگاهی به کالبد گوشی داشته باشیم شاهد حضور باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و 8 گیگابایت رم هستیم. همچنین حافظه داخلی در این گوشی به سه نسخه متفاوت محدود شده است.

بر خلاف وان پلاس 5 که تنها در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار شده بود این گوشی در سه نسخه 32 ، 128 و 256 گیگابایتی وارد بازار می‌شود.

به غیر از اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش ، این گوشی از تکنولوژی شارژ بی‌سیم نیز بهره مند است. همچنین برخلاف گوشی کنونی وان پلاس ، این گوشی دارای گواهینامه IP68 است. این به این معنی است که شما می‌توانید تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه با گوشی کار کنید. و مهمتر از همه این موارد ، اضافه شدن اسکنر عنبیه چشم به این دستگاه است.

لوگوی وان پلاس در این گوشی تنها نقش فلش اعلان را انجام نمی‌دهد و می‌تواند به عنوان یک سنسور سلامتی نیز باشد.

این گوشی قرار است تا در سه رنگ جت بلک ، طلایی و سفید مرواریدی وارد بازار شود.

البته این تنها یک کاسنپت است و در آینده ممکن است شاهد حضور طرح‌های دیگری نیز باشیم. به طور مثال طبق یک سری شایعات سنسور اثر انگشت در این گوشی قرار است تا به پنل پشتی منتقل شود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چرا صفحه لود نمیشه

Peiman

خوشم نیومد. طراحی باید متقارن باشه. مثله s8. طراحی زشت iPhone 8 هم به خاطر نامتقارن بودن طراحیشه.

ahmad

یه کپی دیگه از آیفون

Mortazavi

یکم زود نیست؟
دوربین دوگانه سایزش از تکی کوچکتر بعد با 25 مگاپیکسل اندازه پیکسل هاش خیلی کوچک میشه و یعنی نویز زیاد میشه

Mortazavi

کسی میدونه چرا سونی از فلش دوگانه استفاده نمی کنه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji