حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ بی سیم در آیفون 8 بالا نخواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، موبایل

به تازگی اطلاعاتی مبنی بر پایین بودن سرعت شارژ بی‌سیم در آیفون 8 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وجود قابلیت شارژ بی‌سیم در نسخه خاص آیفون‌های امسال (احتمالا با نام iPhone 8) تا حدودی تایید شده‌ است. ولی هنوز نحوه کار و اختصاصی بودن و یا نبودن آن برای عموم معلوم نیست. با این حال با توجه به آخرین گزارشات، سرعت این قابلیت در آیفون 8 زیاد نخواهد بود.
مطابق اطلاعات گفته شده توسط منبع، اپل برای این دستگاه استاندارد Qi Wireless را به کار خواهد برد. اما این استاندارد پایین‌تر از نسخه Qi 1.2 که قابلیت شارژ سریع را به همراه دارد خواهد بود.
در عوض اپل گزارشی تهیه کرده است که طبق آن، این گوشی‌ هوشمند از آخرین استاندارد غیر سریع این نوع شارژ، آن هم در آخرین توان خروجی یعنی 7.5 وات بهره خواهد برد.
همچنین بر اساس شایعات آیفون 8 صفحه نمایشی با بزرگی 5.8 اینچی و مجهز به پنل اولد خواهد داشت. بنابراین باتری نزدیک به باتری آیفون 7 پلاس با حجم حدود 3000 میلی‌آمپر برای آن محتمل است.
در استفاده عادی شارژ با این سرعت برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما اگر در موقعیتی مهم و در اسرع وقت به شارژ موبایل خود احتیاج داشته‌ باشید، باید با شارژ بی‌سیم خداحافظی کنید!

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا با توجه به سرعت، این قابلیت کاربردی خواهدبود و از آن استفاده خواهیدکرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

درسته زیاد کاربردی نیس و حتی کاربران سامسونگ هم زیاد استفاده نمیکنن ولی اگه سرعتش کم باشه قطعا یک چیز بیخود و گرانی خواهد بود اپل اینجا اشتباه کرده

Big S

اغا چرا داره هر سال توی ظاهر افت پیدا میکنه؟من عاشق ۵اس بودم ظاهرش یدونس هنوزم ک هنوزه.اپل بد جوری تو ظاهر افت کرد.چیه اخه چراغ راهنما چسبوندن پشت گوشی?

ahmad

باهات کاملا موافقم خب باید یه چیزایی رو واسه سال بعد نگه داره دیگه

Mortazavi

یه زمانی می گفتم آیفون در مقابل پیشرفت مقاومت می کنه اما الان از از سونی برند محبوبم بهتر شده.
هم دیافراگم رو بازتر کرد هم حاشیه رو کمتر کرد هم شارژ بی سیم آورد ولی سونی علیرغم کیفیت بی نظیر صفحه و دوربین رابط کاربری و جنس بدنه ولی در مقابل چیزای جزئی مقاومت می کنه

ahmad

آیفون مجبور بود این تغییراتو بده

Jonas

الان همین اشغال رو اپل با قیمت ۲۰۰ دلار میفروشه
بعدا یه سری آدم که عاشق لاکشری بودن هستن میدن میخرن
و میشه پرفروش ترین شارژر دنیا.?
اسکی میرین حداقل خوب اسکی برین مثل اسکی های سامی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.