حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس پشتیبانی آنلاین تلگرام به زبان فارسی هم اکنون در دسترس است

بعد از مدت‌ها انتظار ، سرانجام امروز متوجه شدیم که تلگرام سرویس پشتیبانی خود به زبان فارسی را به صورت کامل راه اندازی کرده است و کاربران تلگرام امکان استفاده از آن را دارند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بیشترین درصد آمار کاربران تلگرام ، مربوط به مشترکین فارسی زبان است و تقریبا اکثریت کاربران این مسنجر / شبکه اجتماعی را ایرانیان و فارسی زبانان تشکیل می‌دهند. آن‌طور که باید و شاید زبان فارسی متوجه تلگرام قرار نگرفته است و در توییتر نیز مدت‌ها شاهد توییت کاربران ایرانی به پاول دوروف (سازنده و رییس تلگرام) برای اضافه کردن زبان فارسی بودیم. حالا ظاهرا سازندگان تلگرام قدم‌های مثبتی در این راستا برداشته‌اند.

شما با اضافه کردن این شماره ، می‌توانید با پشتیبانی تلگرام صحبت کنید:

+424980

لازم به ذکر است که این سیستم از مدت‌ها قبل توسط تلگرام راه اندازی شده بود ، اما طبق آخرین اخبار ، هم اکنون یک ایرانی نیز به جمع پاسخگویان این سیستم اضافه شده است و امکان پرسیدن سوالات متعدد از اپراتور این سیستم فراهم است. وجود تیک آبی در کنار اسم تلگرام ، بر صحت وجود چنین سیستمی تاکید می‌کند.

توجه داشته باشید که قبل از پرسیدن هر سوالی ، قسمت سوالات متداول تلگرام (که به تازگی چندین سوال و پاسخ جدید هم به آن اضافه شده است) را مطالعه کنید. این پرسش و پاسخ به زبان فارسی است.

  ما در ترنجی حدس می‌زنیم که تا مدتی دیگر ، زبان فارسی به صورت رسمی به مجموعه‌ی زبان‌های رسمی پشتیبانی شده توسط تلگرام ، افزوده شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی وقت پیش باید این کارو میکرد

ahmad

عارف جان پست قبلی هم گفتم ولی نظرم تایید نشده . لطفا آواتار و عکس پروفایلمونو نشون بدید نمیدونم چیکار کردین دیگه نشون نمیده

Mortazavi

?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com