حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این آیفون 8 است در جیب تیم کوک؟ احتمال نسبت تصویر 18.5:9

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

تقریبا همه می دانیم که به احتمال بسیار بالا امسال شاهد معرفی 3 آیفون در رویداد شهریور اپل خواهیم بود. احتمالات از معرفی قابل انتظار آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در کنار آیفون 8 گران قیمت تر و خاص تر سخن می گویند. ذهن تشنه طرفداران همواره به دنبال کشف موردی جدید و موثق درباره آن چه که هنوز معرفی نشده می گردد. حال امروز تصویری در توییتر تیم کوک منتشر شده است که نظر فعالان این زمینه را به خود جلب کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تصویر را ببینیم و درباره آن بحث کنیم.

تصویری که در توییتر تیم کوک منتشر شده و وی را در حین بازدید یکی از کارخانه های تامین کننده قطعات محصولات این شرکت نشان می دهد شاید هیچ موضوع خاصی در خود نداشته باشد به جز آن قسمتی که در دایره سفید می بینید. احتمال می دهند که این یک آیفون باشد. اگر قبول کنیم که این یک آیفون است مسلما نه آیفون 7 اس است نه آیفون 7 اس پلاس. چرا که برای اولی بیش از حد بلند و برای دومی کمی باریک تر است. اگر چنین فرضی داشته باشیم و این آیفون 8 باشد قطعا نسبت نمایشگر تغییر کرده است، چرا که وجه تمایز این دستگاه با آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در نمایشگر بدون حاشیه آن است و با این ابعاد، احتمالا اپل هم نسبت تصویری همانند سامسونگ یا شاید هم همانند الجی در نظر بگیرد. به هر حال نسبت تصویر عریض تر از 16:9 خواهد بود و احتمالا نسبت تصویر 18:9 یا 18.5:9 مد نظر خواهد بود.

اما به نظر ما این لزوما نمی تواند یک آیفون باشد حتی! اگر بخواهیم این دستگاه را با این عرض و طول آیفون 8 بدانیم احتمالا نمایشگری حدود 6 اینچ داشته باشد که از تفکر اپلی به دور است. البته این نظر ماست و شاید هم حدس دیگر کاربران درست باشد. شاید هم هیچ کدام و با یک آیفون 7 پلاس حتی رو به رو باشیم!

نظر شما چیست؟ چه چیزی حدس می زنید؟ کمتر از 3 هفته دیگر تا رونمایی رسمی از تعیین کننده ترین مدل موبایل سال فاصله داریم.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

منم هر چی فکر کردم قانع نشدم ک این یک آیفون باشه، با ابعادش جور در نمیاد

Mortazavi

قطعاً آیفون نیست

ahmad

من که میگم ۷پلاس هست

Peiman

۷p انقدر دراز نیست ک، یا 8 یا چیزی غیر از گوشی

ahmad

تو جیبش بد قرار گرفته بنظرم 7پلاسه

Mortazavi

کیف پول ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)