حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حقه های شعبده بازی در مقابل اکسپریا ایکس زد پریمیوم و فیلم برداری حرکت آهسته 960 فریم بر ثانیه

نوشته

6 سال قبل | 13 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

شعبده بازی! همه ما می دانیم که شعبده به آن معنای فراواقعی بودن وجود ندارد بلکه در حقیقت هنر شخص اجرا کننده است در برهم زدن تمرکز ما از اصل آن حقه ای که قرار است ما را به اشتباه بیاندازد. شما هم در دوران نوجوانی حتما در مدرسه خود از این دسته تردستی ها دیده اید و یا شاید انجام داده باشید، تنها راه برای متوجه شدن تردستی شعبده باز تمرکز روی حرکات آن است، باید با دقت به آن نگاه کنید. شاید بگویید چشم ما نمی تواند اتفاقات خیلی سریع را دقیقا بررسی کند و نیاز به ویدیوچک (!) داریم. بسیار خوب، مواد لازم برای برملا‌شدن حقه های شعبده بازی عبارت است از یک شعبده باز داوطلب و یک اکسپریا ایکس زد پریمیوم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با توانایی فیلم برداری 960 فریم بر ثانیه اکسپریا ایکس زد پریمیوم حقه های شعبده بازی را بیاموزیم.

[aparat id=”sf9Be”]

همانطور که دیدید فیلم برداری فوق آهسته اکسپریا ایکس زد پریمیوم که در حال حاضر 4 برابر آهسته تر از بهترین موبایل های بازار و 8 برابر بهتر از نسل قبلی پرچمدار این شرکت ژاپنی انجام می شود به ما این امکان را داد تا سر از حقه های شعبده بازی دربیاوریم.

قبلا نیز در ترنجی برای شما نوشتیم، فیلم برداری فوق آهسته اکسپریا ایکس زد پریمیوم هر چند به نرخ 960 فریم بر ثانیه بازاریابی می شود اما این تنها برای یک پنجم ثانیه است و آن هم هنگامی که شما روی دکمه تعبیه شده تپ کنید، در غیر این صورت تمام ویدیو با نرخ تنها 120 فریم بر ثانیه ذخیره می شود. در هر صورت این یک توانایی است که سونی در پرچمدار خود تعبیه کرده و دیگر پرچمدارهای مطرح مثل آیفون 7 و گلکسی اس 8 می توانند به صورت ممتد با نرخ 240 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند.

نظر شما درباره اکسپریا ایکس زد پریمویم چیست؟ فیلم برداری حرکت آهسته انجام می دهید؟ چقدر این قابلیت را کاربردی می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اقای عطایی دلمون برات تنگ شده بود،
امیدوارم بعد از این بیشتر ببینمتون

Peiman

وای عجب تبلیغ هوشمندانه ای بود. سونی باید همچین چیزیو زودتر منتشر میکرد. منتهی بدیش این بود ک برای بعضی حقه ها کم میاورد و آخرش نمیفهمیدیم چی میشد.

NashenasI

همشون مشخص بودن ?

ahmad

ضمن سلام خدمت اقای عطایی گل بعد از مدتها روی گل شما رو هم زیارت کردیم ایشاللا همیشه موفق باشی.
منم بعضیاشو متوحه نشدم مثل اون توپ قرمز

NashenasI

واقعاً سونی توی ساخت تبلیغات استاده! (سونی پیکچرز)

Mohammadsoly

قابلیت خوبیه ولی برای من کیفیت دوربین و فیلمبرداری اهمیت بیشتری داره.واینکه میتونست با ۲۴۰ فریم فول اچ دی باشه بهتر بود.

Peiman

اره واقعا توی نرم افزار کم کاری کرده بود

Quality

واقعا عالیه ?

Mortazavi

هیچ ادعاییم نیست??
چقدر خندیدم به اونایی که میگن سونی نوآوری نداره

Mortazavi

در مورد حاشیه هم بهتر بدونید ژاپنی ها به مشتریاشون احترام میزارن و پولشون رو حدر نمیدن واسه همین با کم کردن حاشیه امنیت گوشی رو کم نکرده

Big S

lmao?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)