حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی از شیائومی می میکس 2 فاش شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی، کانسپت

ما تا به الان ویدیو‌یی از طراحی احتمالی می‌میکس 2 را دیده‌ایم و می‌‎دانیم که طراحی این گوشی چگونه خواهد بود. همچنین دیروز تصویری از پنل پشتی این دستگاه منتشر شده بود. اما امروز اوضاع فرق کرده و تصویری از پنل جلویی این گوشی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز تصویری تازه از می میکس 2 منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی صفحه نمایشی بدون حاشیه دارد و می‌تواند دوباره انقلابی در زمینه حاشیه به راه بیاندازد. البته در ویدیو‌یی که از این گوشی منتشر شده بود ، شاهد حضور حاشیه کمتری نسبت به عکسی که امروز منتشر شده است بودیم.

طبق شایعاتی که از این گوشی منتشر شده نشان می‌دهد که به احتمال زیاد این تلفن یک صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با رزولیشن 2560×1440 خواهد داشت.

همچنین این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 835 ، در کنار 4 ، 6 یا 8 گیگابایت رم ، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و سلفی 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

این گوشی دارای سه نسخه خواهد بود :

نسخه اول این گوشی از 4 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابات حافظه داخلی برخوردار است.

نسخه دوم نیز از 6 گیگابایت رم در کنار همان 128 گیگابایت رم و نسخه سوم این گوشی از 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

طبق شایعات می میکس 2 قرار است تا در 12 آگوست به صورت رسمی معرفی شود. این تاریخ دقیقا روزی است که قرار است طبق شایعات ، اپل نیز نسل جدید تلفن‌های خود را معرفی کند.

نظر شما درمورد این دستگاه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این چرا یدفه حاشیش زیاد شد؟؟?
تو اون ویدئو خیلی قشنگ تر بود ک

Mortazavi

قدرت نمایی شیائومی

پارسا گل‌نیا

بسیار مشتاق هستم برای معرفی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji