حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی از طراحی گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 منتشر شد

درحال حاضر گوگل شایعه کرده است که سری جدید گوشی‌های پیکسل خود را قرار است تا در 5 اکتبر رونمایی کند. این تاریخ دقیقا یک سال و یک روز بعد از رونمایی اولین نسل گوشی‌های پیکسل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید دو نسخه جدید گوگل پیکسل قرار است تا از پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون 836 برای پردازش‌های خود استفاده کنند که مقداری از پردازنده کنونی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 ، قوی تر است.

مورد جالبی که باید به آن اشاره کنیم این است که به احتمال زیاد طراحی این دو گوشی ، برخلاف سال پیش که تنها مقداری بزرگتر شدن گوشی پیکسل را در پیش داشت ، به کلی فرق می‌کند.

بر اساس گزارشاتی که منتشر شده ، گوگل پیکسل 2 دارای حاشیه‌های زیادی در بالا و پایین صفحه نمایش خود است اما انتظار می‌رود که نسخه ایکس ال این گوشی دارای حاشیه‌های کمتری نسبت به این گوشی داشته باشد.

همچنین سال پیش ، تولید کننده هر دو گوشی پیکسل ، شرکت اچ‌تی‌سی بود. اما الان دو شرکت وظیفه ساخت این گوشی‌هارا دارند.

شرکتی که قرار است نسخه عادی پیکسل2 را بسازد ، شرکت اچ‌تی‌سی است اما شرکتی که می‌خواهد نسخه ایکس ال را تولید کند ، الجی می‌باشد.

الجی در همین لحظه نیز با صفحه نمایش 18:9 الجی جی 6 توانسته در زمینه حاشیه کم ، خودش را ثابت کند و این احتمال وجود دارد که شاهد همچین موردی در نسخه ایکس ال این گوشی باشیم.

طبق شایعات و گزارشاتی که منتشر شده نشان می‌دهد که پیکسل 2 ایکس ال دارای صفحه نمایش 5.99 اینچی امولد با رزولیشن 1440 پیکسل  ، در کنار صفحه نمایشی بدون حاشیه است.

درحالی که پیکسل 2 دارای صفحه نمایش 4.97 اینچی امولد با رزولیشن فول اچ‌دی ، در کنار حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین پنل جلویی است.

قابل توجه است که بدانید جک 3.5 میلی متری صدا در این دو گوشی حذف شده است.

مابقی موارد در هر دو گوشی یکسان است . مواردی مثل محل قرار گیری اسپیکر‌های تلفن ، گوشه‌های مربعی همانند چیزی که در اچ‌تی‌سی یو 11 درحال مشاهده آن هستیم و صفحه نمایش همیشه روشن ، در هر دو گوشی وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

این جمله رو درست کنید لطفا “که مقداری از پردازنده کنونی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 ، مقداری قوی تر است.”

ahmad

قربانت داداش

Peiman

اچ تی سی هم مثله سونی لج میکنه
اخه این طراحی زشت چیه، باز خوبه یکیشو داده ال جی

Peiman

البته دلیلش اسپیکر استریو ، ولی به نظر من طراحی اولویت داره

Mortazavi

لج نکرده پیمان جان، حاشیه های کم الان هنوز ایده خامی هست و چندتا مشکل داره و فقط برای جلب مشتری هست بخاطر همینه اپل پرچمدار اصلی 2017 شو با حاشیه خواهد زد و آیفون8 هم صرفاً برای قدرتنمایی هست.
حاشیه کم اولاً باعث شکنندگی زیاد صفحه میشه دوما اسپیکر استریو فدا میشه و از همه مهمتر منجر به قطر زیاد گوشی میشه که باعث زشت شدن و کم شدن ارگونومی میشه.

Peiman

راستی فون آرنا آیکون خودشو به عنوان یه برنامه زده رو پیکسل ۲
?????

REZA

چه فایده وقتی درست و حسابی وارد ایران نمیشه

Mortazavi

خدا کنه صفحه پیکسل2 الجی لد باشه که دوستان معنی واقعی کیفیت لد رو بفهمند و مشکلات آمولد های سامسونگ محسوس بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji