حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ای از آیفون‌های جدید همراه با محافظ صفحه قیمتی حدود 999 دلار خواهد داشت!

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، موبایل

این مطلب مطابق با اخبار مجله نیویورک‌تایمز، اطلاعاتی درباره قیمت گذاشته‌شده بر روی آیفون‌های جدید به ما می‌دهد که البته هنوز به‌صورت رسمی نمی‌توان آن‌ها را تایید کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این روزها چشم‌های زیادی به مراسم 10سالگی آیفون‌های اپل که چیزی به برگزاری آن در 12سپتامبر (21 شهریور) نمانده، دوخته شده است. حدود یک‌ماه دیگر شاهد معرفی سری جدید اسمارت‌فون های ارتقا داده‌ شده این شرکت محبوب خواهیم‌ بود. به تازگی مجله نیویورک‌تایمز توضیحاتی درباره این گوشی‌های هوشمند ارائه داده‌ است. از جمله اطلاعات نام‌ برده می‌توان به وجود مدل‌های رفرش شامل یک نسخه ویژه با قیمت حدود 999 دلار اشاره‌کرد. اپل همچنین فضایی بزرگ‌تر برای صفحه‌نمایش در این مدل گران‌قیمت تعبیه کرده که احتمالا با کاهش حاشیه‌های قسمت بالا و پایین گوشی به آن دست‌ خواهد یافت. صحبت‌هایی نیز درباره نحوه جدید بازکردن قفل‌صفحه با شناسایی صورت نیز وجود دارد که یحتمل به وقوع خواهد پیوست.
همچنین با توجه به اطلاعاتی که از قبل می دانیم 2 مدل از آیفون‌های جدید رم 3 گیگابایتی و مدل دیگر رم 2 گیگابایتی خواهد داشت، و نیز یک مدل به حافظه‌های داخلی 64، 256 و 512 گیگابایتی مجهز خواهد شد. همچنین مشکل صدای رباتیک دستیار صوتی سیری هم به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها حل‌شده خواهد بود.

نظر شما در رابطه با آیفون‌های جدید چیست؟ آیا باتوجه به امکانات، قیمت به‌صرفه‌ای دارند و برای خرید آن‌ها مشتاق شده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

روزی چندبار خبر قیمتشو میزارید؟؟؟؟؟ از هفته پیش تا حالا با عناوین مختلف بیست بار قیمتشو گذاشتید. این فعال بودنتون خیلی خوبه ولی دلیل نمیشه پست تکراری بزارید

Peiman

من نگفتم ک همین خبرو با همین جملات گزاشتین. گفتم با عناوین مختلف میزارید ک همشون در برگیرنده یه موضوع هستن اونم قیمت بالای آیفون 8 یا هر اسمی ک میخواد داشته باشه

ahmad

واقعا قیمت ها دارن به سمتی میرن که دیگه نتونم گوشی بخرم

MJGol

قیمتش خیلی خوبه
??
مطلبتون عالیه ??

Peiman

جان؟؟؟؟؟!!!
قیمتش خوبه؟؟؟؟!!!
داداش فک کنم وضعیت مالیت خیلی ok باشه

REZA

فکرش و بکن پول یدونه لپ تاپ خیلی خوب مث ایسوس و بدی جا این گوشی.اینطور مقایسه کنی میبینی ارزش داره یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.