حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی جی 7 پلاس مشخص شد

چندی قبل مطلبی درباره گلکسی گوشی‌ای با دوربین دوگانه از سری جی ، منتشر کردیم. اما هنوز اسم این گوشی معلوم نبود و فاش نشده بود. اما امروز معلوم شد که اسم این دستگاه جی 7 پلاس نام خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این گزارش که از منابع تایلندی منتشر شده ، نشان می‌دهد که این گوشی از دو سنسور دوربین در پشت دستگاه است. یکی از این سنسور‌ها حسگری 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم اف 1.7 و دیگری سنسوری 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم اف 1.9 خواهد داشت. دوربین دوگانه در سامسونگ قابلیت فوکوس زنده حالت پرتره را حتی بعد از گرفتن عکس برای شما ایجاد می‌کند. قابلیتی شبیه به دوربین گلکسی نوت 8 که می‌توانید حتی بعد از گرفتن عکس نیز حالت پرتره را کنترل کنید.

همچنین دوربین سلفی این دستگاه حسگری 16 مگاپیکسلی خواهد داشت.

جی 7 پلاس نیر همانند گلکسی اس 8 و نوت 8 ، از دستیار صوتی بیکسبی برخوردار است و شما می‌توانید این قابلیت را در این گوشی نیز ببینید.

از دیگر مشخصات منتشر شده از این گوشی می‌توان به صفحه نمایش سوپر امولد 5.5 اینچی با رزولیشن فول اچ‌دی اشاره کرد. پردازنده 8 هسته‌ای که به احتمال زیاد اگزینوس 7870 باشد نیز در کنار 4 گیگابایت رم از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند هستند.

حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز می‌تواند نیاز شمارا برای نصب برنامه‌های روزمره تامین کند.

این دستگاه با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت قرار است تا وارد بازار شود.

طبق گزارشات ، این گوشی قرار است تا به زودی در تایلند در سه رنگ مشکی ، طلایی و صورتی عرضه شود اما هنوز قیمتی از این گوشی منتشر نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مشخصات خوبی داره اما باید ديد نسبت به قیمتش ارزش خرید داره یا نه

Monarch

سامسونگ یه مشکل بزرگ داره تمام پرچمداران امسال میشن میان رده سال بعد تحت مدل های دیگه رسما گند میزنه به مدل های پرچمدار نسل قبل

ahmad

کاملا موافقم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji