حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر گرفته شده با دوربین گلکسی نوت 8

این تصاویر تماما با دوربین دوگانه‌ی گلکسی نوت 8 گرفته شده‌اند تماشای آن‌ها را از دست ندهید. با ترنجی همراه باشید

 

گلکسی نوت 8 اولین گوشی با دوربین دوگانه‌ی کمپانی سامسونگ می‌باشد که دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت آن می‌باشد. دوربین اصلی زاویه گسترده‌ی آن دارای دیافراگم f/1.7 می‌باشد و همانطور که انتظار می‌رفت دوربین دوم که قابلیت تله‌فتو نیز دارد دارای دیافراگم f/2.4 می‌باشد. اما هردوی این گوشی‌ها دارای تثبیت کننده‌ی تصویر به صورت دلخواه هستند که این قابلیت برای اولین بار است که بر روی گوشی همراه موجود شده است. به غیر از این دو دوربین گلکسی نوت 8 دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز می‌باشد.

همانطور که انتظار می‌رفت نرم‌افزار دوربین این گوشی نیز به کمک سخت‌افزار قوی آن بسیار خوب عمل می‌کند و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله عملکرد‌های حین عکاسی ، عملکرد‌های پس از عکاسی و یا بزرگنمایی دو برابر می‌باشد. سامسونگ تعدادی عکس‌های مختلف برای نشان دادن قابلیت‌های دوربین پرچمدارش آماده‌ کرده‌است. که این تصاویر به نظر بسیار زیبا و هنری و دیدنی می‌آیند.

در نظر داشته باشید که برخی ازین تصاویر مستقیما از گلکسی نوت 8 خارج شده اند پس ممکن است مدتی زمان ببرند تا لود شوند.

 

 

نظر شما درباره‌ی این پرچمدار و دوربین پرقدرتش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

wow?
البته این تیتر اولین عکسای فلان گوشی همیشه ی سر و گردن از عکسای خود گوشی بالاتر بوده خخخخ تو همه برندا دیدم اینو.انگار دوربین حرفه ایه!?

pezhman-1377

دوست عزیز این تصویر توسط عکاسان حرفه ای گرفته شده اند و مطمئن باشید دوربین رو بدن دست شما حتی یکی از این عکسا رو هم نمیتونین ثبت کنین، دوربین یک گوشی بخش کوچکی از عکسایه

Mortazavi

سلفی واید
دوربین دوگانه با عکس های خوش رنگ و لعاب و بسیار زیبا و البته کمی پررنگ تر از واقعیت.
شک نکنید با یکی از بهترین دوربین های موبایل طرفیم البته من دوربین Xz1 رو ندیده ترجیح میدم چون آپدیت شده xzp هست و عکساش طبیعی تر و شارپ تره البته لنز تله فوتو دلبر این گوشی با اون پس زمینه مات و دلربا تو سونی نیست و یه برگ برنده بزرگه

ahmad

تو بحث دوربین بی رقیبه

Sadeghh

بعید میدونم
الجی v30 رو فراموش نکنیم

ahmad

اینو قبول دارم

Pouya

Wooooooow دوربین یعنی این ? کلا سامسونگ تو دو چیز رقیب نداره دوربین و صفحه نمایش ?

pezhman-1377

دوست عزیز الانم به دوربین لومیا 950 نمیرسه چه برسه بی رقیب، گوشی بنجل و بی ریخت

Pouya

ببخشیدا ولی الان کدوم گوشی هس که به ۹۵۰ رسیده باشه ؟ بنده الانو دارم میگم بین گوشی های ۲۰۱۷ نوت ۸ الان بین گوشی های ۲۰۱۷ بی رقیبه هم به دلیل مشخصاتش هم همین عکسایی که تو مقاله هس و با نوت ۸ گرفته شده

Peiman

سامسونگ مثله همیشه ترکوند.

pezhman-1377

من که نوآوری ندیدم دقیقا با چی ترکوند میشه توضیح بدید

Big S

خب ترکوندن تو این دوره همینه دیگه.قرار نیست خیلی یهو جهش فوق العاده ای رو ببینی مطمئن باش.برا اولین بار تو هر دو دوربین از اپتیکال استفاده شده.اندازه ۶.۳ ایتجی در عین خوش دستی(چون حدود ۳ میلیمتر از اس۸ پلاس بلند تره و اگه ازش استفاده گرده باشین میدونین خیلی خوش دسته و کوچک تر از چیزیه ک فکرش رو میکنید)
قلم فوق العادش که برتری رو ب تنهایی با داشتن همچین قلمی ب دست میاره) اکثر کسایی ک نوت دارن متوجه میشن چقدر فوق العادس این قلم توی نوت ۸ که دیگه حرفی نذاشته)
زوم اپتیکال دوبرابری هم داره ک با وجود اپتیکال تو هر دو لنز روشنایی تصاویر هم خیلی بهتر شده.
وجود حاشیه کم به علاوه قسمت اج ک هم زیباش کرده هم مطمئنم با دیدنش از نزدیک تو کفش میمونین?

همینا کنار هم میشه ترکوندن دیگه.اگه قرار باشه هر گوشیه جدیدی میاد هر شش ماه ی بار چن تا نواوری بده بیرون ک تا الان باید برامون نون هم برن بگیرن?

REZA

دم عکاسش گرم،کلا گوشیا که معرفی میشن از این عکسا واسه تبلیغ میدن که خیلی قشنگن،کاش بلد بودیم اینجور بگیریم!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا خدادادی
مدرس و مترجم زبان انگلیسی، نویسنده، منتقد فیلم و گیم