حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از پنل پشتی می میکس 2 منتشر شد

همه ما می‌دانیم که شیائومی قصد معرفی نسخه جدیدی از سری می میکس را دارد و حتی ویدیو‌ای از طراحی این گوشی نیز به بیرون منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصویری از این گوشی منتشر شده است که مارا به یاد گوشی نسل قبلی یعنی می میکس می‌اندازد. این عکس همچنین دارای رنگی همانند نسخه قبلی است.

اگر به تصویر نگاهی داشته باشیم حتما متوجه حضور پورت یو‌اس‌بی تایپ سی و بلندگوی دوگانه خواهیم شد. همچنین اگر به قسمت پشتی گوشی نگاهی داشته باشیم ، دو حفره را مشاهده می‌کنیم که به احتمال زیاد یکی برای دوربین و دیگری برای سنسور اثر انگشت این گوشی می‌باشد.

حتما از خودتان سوال می‌کنید که چرا این پنل اینقدر برق می‌زند. در جواب باید بگوییم که به احتمال زیاد در ساخت آن از سرامیک استفاده شده است ، همانطور که نسخه قبلی از سرامیک ساخته شده بود.

طبق شایعات این گوشی مشخصاتی قدرتمند دارد و می‌تواند یکی از بهترین پرچمدار‌های بازار باشد. اما مشکل اصلی این گوشی به صفحه نمایش آن بر می‌گردد. همانطور که می‌دانید درصورتی که حاشیه صفحه نمایش به حداقل خود برسد ، احتمال شکستن آن در صورت افتادن نیز بالا می‌رود . از این بابت باید دید که شیائومی چه فکری درباره کیفیت ساخت این گوشی خواهد کرد. گرچه تا به الان خودش را نشان داده است و هم اکنون یکی از شناخته ترین برند‌های موبایلی است.

نظر شما درمورد این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رنگ سفیدش خیلیی زشته

Mortazavi

یعنی دوربینش دوگانه نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji