حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر مطبوعاتی دوربین نیکون D850 پیش از معرفی رسمی منتشر شد

ما می‌دانیم که دوربین D850 وجود دارد و به زودی معرفی خواهد شد، چرا که چندی پیش کمپانی ژاپنی نیکون به صورت رسمی اعلام کرد که این دوربین حرفه‌ای و بالارده را در دست ساخت دارد. این دوربین DSLR در میان علاقه‌مندان به عکاسی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد، زیرا انتظار می‌رود به عنوان جانشینی شایسته برای دوربین فوق‌العاده‌ی نیکون D810 ظاهر شده و چندین سال را در این مقام و به ریاست بر دیگر دوربین‌های بالارده بنشیند. با این حال هنوز اطلاعات زیادی از این دوربین فاش نشده و با طراحی ظاهری آن نیز کاملا آشنایی نداریم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصویری تبلیغاتی از این دوربین بالارده به بیرون درز کرده که قسمتی از آن را به طور کامل به نمایش می‌گذارد. این به آن معناست که این شرکت قصد دارد تا به زودی از این دوربین پرده برداشته و به صورت رسمی آن را معرفی کند. با اینکه می‎‌دانیم D850 از سنسوری فول فریم بهره خواهد گرفت، اما نیکون به طور رسمی اطلاعاتی در رابطه با مقدار مگاپیکسل، سرعت عکسبرداری و دیگر مشخصه‌های آن را به اشتراک نگذاشته است.

با این حال اگر شایعات دقیق باشند، می‌توان گفت که این پرچمدار به سنسور فول فریم 45.7 مگاپیکسلی مجهز شده و برخی از ویژگی‌های خاص دوربین نیکون D5 را نیز به ارث برده است. در واقع گزارشات اشاره دارند که D850 نسخه‌ای کوچکتر از دوربین D5 بوده و در اکثر موارد از مشخصاتی مشابه بهره برده است. البته این موضوع نکته‌ای منفی برای این دوربین محسوب نمی‌شود چرا که ویژگی‌های دوربین بی‌نظیر D5 را در بدنه‌ای کوچک‌تر و قیمتی ارزان‌تر به کاربران ارائه خواهد داد.

در هرصورت و با تمام این‌ها انتظار می‌رود در هفته‌های آینده و با نزدیک شدن به زمان معرفی شاهد درز اطلاعات بیشتری از D850 باشیم.

به نظر شما، آیا این دوربین می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای دوربین D810 محسوب شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

وای چه شهریور هیجانانگیزی بشه امسال

etemadian

سلام
درود بر آقا یاشار عزیز
ممنون که به دقت اخبار عکاسی بخصوص این دوربین فوق العاده را پیگیری میکنید
من چند روزه که منتظر خبرتون بودم
در مورد دوربین دی 810 باید بگم هنوز که هنوزه یک وزنه سنگین و قابل اعتنا در دنیای عکاسی حرفه ای محسوب میشه در واقع ایراد خاصی به آن وارد نبود که نیاز به آپگرید داشته باشه لذا رونمایی از دی 850 فقط نشان از این داره که نیکون میخواد طبق سنت چندین ساله خودش با یک پریود زمانی تقریبا ثابت ، دوربینی جدید معرفی کنه . این سنت همیشگی در حال حاضر، عملا برای نیکون خیلی سخت شده چون دوربین جدید بایستی حتما از دی 810 بهتر باشه و این حالت من کاربر رو شدیدا به هیجان میاره ، امیدوارم یه روزی بتونم دی 850 رو بخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا