حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایید شایعات ماژولار بودن گلکسی S9 در توییت‌های جدید

در فاصله کمتر از 24 ساعت به معرفی گلکسی نوت 8، پرچمدار جدید سامسونگ، شایعات درباره‌ی گلکسی S9 هم در حال پخش و افزایش است. چند روز پیش به شما از احتمال این اتفاق گفتیم اما حالا توییت‌های جدید از سوی منابع روسی این شایعه را تایید می‌کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید تا بیشتر با خصوصیت ماژولار بودن این گوشی هوشمند آشنا شوید.

سامسونگ قرار است پرچمدار آینده خود را به قابلیتی مجهز کند که پیش‌تر آن را در برخی از گوشی‌ها دیده بودیم؛ برای نمونه می‌توان به ال جی جی 5 که سال پیش روانه‌ی بازار شد اشاره کنیم. البته این ویژگی در گلکسی S9 قرار است بیشتر شبیه به آنچه باشد که در سری Z موتورولا شاهد آن بودیم.

توییت ماژولار بودن گلکسی S9

برای گوشی هوشمند موتورولا تعداد محدودی لوازم جانبی مانند پروژکتور، پک باتری و لنز‌ دوربین وجود دارد و مطمئنا در صورت صحت این شایعات،  شاهد وجود تعداد بسیار زیادی از لوازم جانبی برای پرچمدار کره‌ای خواهیم بود. این قابلیت می‌تواند جایگزین بسیاری از محصولات جانبی فعلی شود و اساس کار را تغییر دهد و حتی امکان استفاده‌ی همزمان از چند محصول را هم به وجود آورد.

کانسپت اس 9

بر اساس این توییت شیوه‌ی بکارگیری ماژول‌ها در گلکسی S9 شباهت زیادی به موتو Z خواهد داشت؛ برای مثال از یک آهنربا در پشت گوشی جهت اتصال ماژول‌های مختلف استفاده خواهد شد. در هر صورت هنوز هم زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی مانده است و بی شک باز هم در آینده شایعات متعددی در خصوص این ویژگی خواهیم شنید و برای نظر دادن نهایی هنوز خیلی زود است. نظر شما درباره‌ی این ویژگی چیست؟ علاقه‌ای به قابلیت ماژولار بودن دارید؟ در صورت تحقق چنین شایعه‌ای باز هم جز خریداران پرچمدار آینده سامسونگ خواهید بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مثل جی 5 نباشه و شبیه موتو زد باشه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی