حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 در ایتالیا مشخص شد

مراسم معارفه‌ی رسمی گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ در نیویورک تا کمتر از دو ساعت دیگر آغاز خواهد شد اما تاکنون تقریبا تمامی مشخصات این گوشی هوشمند و تصاویر آن لو رفته است و حالا هم شاهد فاش شدن تاریخ عرضه‌ی این گوشی در ایتالیا هستیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

براساس گزارش‌های سابق قرار است این تلفن هوشمند از 24ام آگوست (ماه جاری میلادی) در آمریکا پیش فروش شود و احتمالا فروش اصلی هم از 15ام سپتامبر (ماه آتی میلادی) شروع می‌شود. البته این زمان‌ها برای آمریکا می‌باشد و امکان متغیر بودن آن‌ها در دیگر کشورها مانند اروپا وجود دارد.

گلکسی نوت 8

شایعه‌ی جدید حاکی از این است که پیش فروش گلکسی نوت 8 در ایتالیا از 23ام آگوست (یک روز زودتر از آمریکا) آغاز خواهد شد و عرضه‌ی رسمی هم یک روز زودتر از آمریکا (14ام سپتامبر). احتمالا برای دیگر بازارهای اروپایی هم برنامه‌ای مشابه ایتالیا وجود خواهد داشت و تایم لاین آن تغییری نخواهد کرد.

جوایز پیش فروش

برای کسانی که این دستگاه را پیش از عرضه‌ی رسمی سفارش دهند هم جوایز و کادوهای مختلفی در نظر گرفته شده است؛ اروپایی‌ها یک پایه نگهدارنده با قیمت تقریبی 150 دلار را صاحب خواهند شد و ساکنان آمریکا هم می‌توانند از بین سه گزینه کارت حافظه 256 گیگ، شارژر بی‌سیم و دوربین Gear 360 یکی را انتخاب کنند. نظر شما چیست؟ علاقه‌ای دارید که گلکسی نوت 8 را پیش از موعد خریداری کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

تو ایرانم احتمالاً یه رم 16 بدن ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی