حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یادداشت سردبیر: خدایا بسه دیگه! این دیگه چه مصیبتیه! (طنز)

با خوشحالی از این موضوع که در وسط بیابان ، در روستای خان‌آباد در 30 کیلومتری خمین اینترنت پرسرعت 3G یکی از اپراتورهای خوب کشورمون که آرمش هم از قضا زرده! فعال شده ، به مسافرت رفتم. هنگامی که رسیدم…

خلاصه جونم براتون بگه که بعد از رسیدن به خونمون در روستا ، بعد از خوردن اندکی هلو ، اومدیم سراغ هلوی اصلیمون! موبایل (عزیز دلمه این وسیله) تا مطالب روز دنیای فناوری را از سایت‌های خارجی و ایرانی چک کنم. بگذارید چندتا از تیترها را با هم مرور کنیم:

آیفون 2018 دارای قابلیتی تحت عنوان گوش دادن به موسیقی خواهد بود

نوت 8 قطعا دارای نمایشگر خواهد بود!

مایکروسافت در حال ساخت یک تلفن همراه است

سامسونگ در نیمه دوم امسال قطعا یک پرچمدار به بازار عرضه خواهد کرد

آیا می‌دانستید: سونی نیز امسال تلفنی با دوربین عرضه خواهد کرد!

مشخصات گلکسی نوت 12 لو رفت: قلم S Pen به همراه نمایشگر دیجیتایزر و دوربین سلفی!

اچ تی سی ما را سورپرایز خواهد کرد: عرضه یک تلفن با اسپیکر!

 

باور نمی‌کنید؟ یک روز تیترهای سایت‌های مطرح و حتی سایت خودمان را چک کنید. باور کنید منابع معتبری که تا سال‌های قبل کلی خبر جذاب و شگفت آور داشتند ، امروز تنها اخباری رو افشا (خخخ افشا!) می‌کنند که حتی اگر از داداش 10 ساله من ، در خصوص نوت 12 بپرسی ، قطعا این اطلاعات را خصوص آن ‌می‌داند.

گلکسی نوت 8 | Galaxy Note 8 | ترنجی | Toranji | سامسونگ | Samsung

ای کاش ماجرا به همین جا ختم می‌شد. در حال نزدیک شدن به روزهایی هستیم که دیگر هیچ شرکتی مراسم رونمایی هم برگزار نکند. به قدری اطلاعات از گلکسی نوت 8 لو رفته است که می‌توانیم همین الان پس معرفی آن را منتشر کنیم. هم عکس‌های رسمی را داریم و هم مشخصات دقیق! آیفون 8 هم همینطور. تقریبا با وجود آن‌که 1 ماه زمان به مراسم رونمایی آیفون باقی مانده است ، ما همین الان هم می‌دانیم که آیفون 8 چه شکلی خواهد بود.

به صورت کلی چنین روندی را دنبال می‌کنیم:

سال 2011

به سختی می‌توانستیم حدس بزنیم که شرکتی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند است

سال 2012

در اتفاقی نادر ، یک عکس از پرچمدار جدید سامسونگ لو رفت. تعدادی از کارمندان اخراج شدند

سال 2013

چند ساعت قبل از معرفی ، چند عکس از پرچمدار جدید سونی لو رفت. همچنین اطلاعاتی در خصوص اس 4 منتشر شده است که نمی‌توان آن را تایید کرد

Men are silhouetted against a video screen with an Nokia logo as he poses with an Nokia Lumia 820 and Samsung S4 smartphones in this photo illustration taken in the central Bosnian town of Zenica, August 14, 2013. REUTERS/Dado Ruvic (BOSNIA AND HERZEGOVINA – Tags: BUSINESS TELECOMS)

سال 2014

چند روز قبل از مراسم معرفی نوت 4 ، تمامی اطلاعات مربوط به نوت 4 چند روز قبل از معرفی لو رفت. ترنجی نیز اطلاعاتی در این خصوص منتشر کرد

سال 2015

دو ماه قبل از معرفی نوت 5 و آیفون 6 اس ، نه تنها می‌دانستیم که آن‌ها چه شکلی هستند و کی عرضه خواهند شد. بلکه نمونه‌های فیک چند موبایل پرچمدار نیز توسط برادران عزیز چینی وارد بازار شده است.

سال 2016

حماسه‌ای به نام نوت 7 ! 5 ماه قبل از معرفی رسمی ، شاهد لو رفتن تمامی اطلاعات از جمله جعبه دستگاه ، تیشرت کارکنان سامسونگ در هنگام عرضه نوت 7 و دیگه هرچیزی که فکر کنید هستیم. حتی مورد داشتیم که طرف از کارخونه الجی در هنگام ساخت پرچمدار جدیدشون استوری گذاشته و پایینش هم هشتگ زده لاکچری!

این دیگه چه مصیبتیه!

خدایا خسته شدیم

سال 2017

بعله! قبل از رونمایی اس 8 ، شایعات مربوط به اس 9 شروع شد. رندرهای نوت 8 هم منتشر شد و کلا چه اوضاعی قمر در عقربی! سونی که اطلاعات لو نمی‌داد هم رفته توی این خط! اچ‌تی‌سی هم برنامش لو رفت! ما خیلی خوش شانسیم که میدونیم گوشی سال 2018 اپل هم از نعمت نمایشگر برخورداره! البته از اون خوش شانس تر کسی هست که توی اردیبهشت ، آیفون 7 اس تقلبی دستشه!

اوضاع جالبی شده کلا. البته یکی از دوستانم چند وقت پیش می‌گفت که اگر این شایعات برای ما زجر آور هست اما برای شما شادی آوره! چون کلی خبر هست که می‌تونید روی سایت قرار بدید. خب بنده خدا راست هم می‌گفت. اگر برای شما آب نداره ، برای ما که نون داره. البته واقعا از این حجم زیاد اخبار زرد ما هم خسته شدیم. زیاد دوست نداریم پوشش بدیم اما خب اگر پوشش ندیم هم عقب میوفنیم.

در آخر از شما دعوت می‌کنم که به تماشای این ویدیو زیبا از آقای رائفی پور بنشینید. این کلیپ شاید در اواسطش نگاهی طنز داشته باشه (البته برداشت ما طنزه) اما یادمون نمیره که همه‌ی ما منتظر منجی هستیم و مشتاق دیدار آقامون حضرت صاحب الزمان . این جمله (خدایا بسه دیگه) واقعا یکی از جنجالی‌ترین دیالوگ‌هایی هست که در زندگی شنیدم…

(انتشار این ویدیو ، دلیلی بر تایید تمام حرف‌ها و رفتارهای آقای رائفی پور نیست)

[aparat id=”w5Iuj”]

نظر شما در این رابطه چیست؟ دعوت میکنیم که یک بار دیگر عکس شاخص پست را نگاه کنید. در سمت چپ و پایین صفحه ، آقای نصرپور عصبانیت خود را از من و کلا همه چیز نشان داده است. مرسی سروش جان!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

متن به اون قشنکی با فیلم نابود شد

مهرداد چراغی

آقا عالی بود! استاد رائفی هم نظری نیست D:

Mostoul

خیلی بده که دیگه سورپرایز نمیشیم. این لو دادن ها و لو رفتن ها کار‌خود شرکتهاس و دلیلش هم تبلیغاته.
اگه این نوع تبلیغات وجود نداشت و به‌قول شما اخبار زرد وجود نداشت واقعا عااالی میشد.
یادمه برای معرفی Iphone 4 چقدر همه هیجان داشتن تا محصول رو برای اولین بار ببینن. ولی دیگه یقیناً همچین چیزهایی رو‌ نمیبینیم. دیگه سوپرایز نمیشیم‌‌.

Mortazavi

خداییش الآن فقط سونی هست که اطلاعاتش رو لو نمیده.
تا لحظه معرفی Xz premium هیشکی فکرشم نمیکرد.
Xz1 هم تا دو هفته قبل از معرفی هیچ اطلاعاتی نبود البته هیچ سوپرایزی هم نداشت و همون بهتر که لو نرفت ?? ولی شاید سورپرایز سونی مدل جدید گوشی من یعنی x1 باشه که امیدوارم اینجوری باشه و واقعاً ارزش خرید داره، یه پرچمدار با پردازنده کمی ضعیف تر ولی سرعت درحد تمام پرچمداران و فقط 500 دلار???
البته دوستان پولدار از این گوشی ها نمیپسندن و برای ما کارمندا خوبه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com