حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: نگاهی به ویژگی‌های دوربین دوگانه سامسونگ گلکسی نوت 8

همان طور که پیش‌تر خواندید یکی از ویژگی‌های مهم نوت 8 که آن را از سری اس متمایز کرده، دوربین دوگانه آن است. حال می‌خواهیم نگاهی به ویژگی‌های آن بیندازیم و بیش از پیش با قابلیت‌های آن آشنا شویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین دوگانه گل سرسبد کهکشانی‌های سامسونگ به دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده است که یکی از آن‌ها از گشودگی دیافراگم F1.7 و لنزی واید و دیگری از F2.4 و لنز تله بهره برده است تا لذت ثبت تصاویر را به حداکثر برساند. نکته جالب توجه درباره دوربین این دستگاه، استفاده‌ی هر دو سنسور از لرزشگیر اپتیکال است تا بهترین تجربه عکاسی را برای شما رقم زند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب گلکسی نوت 8 مربوط به فوکوس زنده (Live Focus) آن است که حالت عکاسی بوکه و ثبت تصاویر پرتره‌ای بی‌نظیر را برای کاربر فراهم می‌آورد. همچنین این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا پس از ثبت تصویر، میزان تاری پس‌زمینه آن را در گالری تنظیم کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه از قابلتی با نام Live Stickers نیز بهره می‌برد که می‌تواند بر روی تصویر شما اشکال فانتزی زیادی را ایجاد کند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم:

[aparat id=”aWpOE”]

شما قابلیت‌های جدید دوربین نوت 8 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

چ شود

Mortazavi

چقدر من این لنز تله رو دوست دارم، واقعا عکسهای خارق العاده ای میشه باش گرفت علاوه بر اینکه دوبرابر زوم اپتیکال هم بهتون هدیه میده و حالا تو نوت8 با ois به اوج خودش رسیده.
فینگرپرینت، معماری 64 بیت، لنز تله و حالا هم سنسور تشخیص چهره 3بعدی ، واقعا پیشرفت اسمارتفون ها خیلی مدیون نوآوری های اپل هست.

Sample

تنها برتری نوت کشک ببخشید هشت بر اس ۸ همین دوربینشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا