حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر کل استودیو بایوور خواستار ادامه سری بازی‌های Mass Effect است

Mass Effect: Andromeda بدلیل سه گانه پیش از خود عنوانی بسیار مورد انتظار بود اما مشکلات فنی در زمان انتشار باعث دریافت نکردن نقدهای چندان فضایی و انتظار بیشتر طرفداران شد. به تازگی تایید شد که این عنوان دیگر محتوای تک نفره دریافت نخواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به خبر منتشر شده در چند روز گذشته سوالی که به وجود می‌آید این است که چه بر سر این عنوان خواهد آمد . در حالی که ما تصور میکنیم که اتفاقات اخیر  باعث وقفه شود اما  بایوور علاقه مند به توسعه این عنوان در آینده است. اخیرا مدیر کل بایوور در توییتی به این عنوان ابراز علاقه کرد و از طرفداران بابت پشتیبانی تشکر کرد.

با توجه به اینکه عنوان Mass Effect بسیار مورد علاقه است ادامه ندادن آن توسط بایوور  و سپردن بازی به تیم دیگری توسط EA احمقانه بنظر میرسد. اگرچه زمان دیدن یک   Mass Effect جدید سوالی است که در ذهن ما وجود دارد. آخرین اخبار حاکی از وقفه در توسعه  این بازی توسط بایوور برای تغییر و تفکر دوباره در استراتژی‌های خود در حرکت رو به جلو بود، پس شاید تا زمانی که واقعا اسمی از عنوان جدید برده شود طرفداران باید منتظر بمانند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید