حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدفون‌های مجهز به دستیار صوتی گوگل در دست ساخت هستند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، برندهای مطرح فناوری، ترنجی، گوگل

با تشکر از اطلاعات جدید بدست آمده از کند و کاو در آخرین نسخه نرم‌افزار گوگل، می‌دانیم که لفت Bistro یافت شده در بروزرسانی آخر آپریل گوگل مربوط به هدفونی است که دستیار صوتی گوگل را به همراه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سرنخ‌های یافت شده در این کند و کاو شامل عبارت ” هدفون شما دارای دستیار صوتی گوگل است، سوال بپرسید و یا از آن درخواست انجام کاری را بکنید، این دستیار شخصی شماست، همیشه آماده برای کمک.”

مصرف کنندگان قادر خواهند بود که نتایج جست و جو به همراه پیام‌های خود را از طریق هدفون‌ها بشنوند. همچنین می‌توان به پیغام‌ها پاسخ داد. این هدفون‌ها شامل یک دکمه برای دستیار صوتی و دکمه دیگری به نام Top button هستند. مورد دیگری که کشف شد عبارت ”  برای شنیدن آن دکمه دستیار صوتی را فشار دهیید. دکمه دستیار صوتی را فشار دهید. برای شنیدن آن دکمهTop button را فشار داده و نگه دارید.”

جزییات دیگری نیز کشف شد: ” هدفون‌های شما برای چند دقیقه در دسترس نیستند. خاموش و روشن کردن آن را امتحان کنید. برای حل این مشکل به مرکز کمک رسانی مراجعه کنید. فریمور جدید Bisto شامل ویژگی‌های جدید و حل مشکلات قدیمی آماده است. هدفون‌های شما بروزرسانی شده و آماده استفاده می‌باشند.”

تمامی موارد گفته شده در کند و کاو در برنامه‌های گوگل کشف شدند.

انتظار می‌‌رود Bisto همزمان با پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در سپتامبر و یا اکتبر رونمایی شود.

نظرات خود را با ترنجی درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید