حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات جدید بدون حاشیه بودن هواوی میت 10 پرو را تایید می‌کند

یکی از موفق‌ترین گوشی‌های هوشمند هواوی در امر فروش آن هم در خارج از چین، میت 9 بود و به همین علت انتظار داریم که امسال هم این شرکت زمان زیادی را صرف طراحی نسخه‌ی جدید آن بکند. شایعات جدید هم مهر تاییدی را بر بی‌حاشیه بودن میت 10 پرو زده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

طبق شایعات اخیر منتشر شده در یک وب سایت چینی، میت 10 در دو نسخه معرفی خواهد شد؛ نسخه‌ی عادی و نسخه‌ی پیشرفته و قوی‌تر یعنی پرو. طراحی بدون حاشیه شاید بزرگترین چیزی باشد که این روزها درباره‌ی تلفن هوشمند جدید هواوی می‌شنویم که البته قبل‌تر هم شاهد آن در دیگر گوشی‌ها بوده‌ایم.

هواوی

البته هنوز هم طراحی نسخه اصلی و وجود یا عدم وجود حاشیه در آن، در حاله‌ای از ابهام است و نمی‌توان با قطعیت بالا در مورد آن صحبت کرد اما برخی منابع حرف از تکرار طراحی میت 9 و وجود سنسور اثر انگشت در پشت آن به میان آورده‌اند. این در حالی است که این سنسور در میت 10 پرو به احتمال زیاد با دکمه هوم یکپارچه خواهد بود.

میت 10 پرو

در هر صورت دیگر از وجود دو نسخه میت 10 تقریبا مطمئن شده‌ایم؛ یکی با صفحه 6.1 اینچی و دیگری با صفحه نمایش 5.8 اینچی. البته قبل‌تر نام نسخه‌ی دیگر لایت عنوان شده بود که اشاره به سخت افزار ضعیف‌تر آن داشت ولی احتمال آن در حال حاضر پایین به نظر می‌رسد.

شایعه بی حاشیه

به هر حال یکی از این شایعات غلط است و در نهایت هواوی تصمیم گیرنده اصلی خواهد بود و برای اثبات بایستی تا روز معرفی رسمی صبر کنیم. در پایان می‌توانید تیزر زیر را که خود شرکت هواوی منتشر کرده است ببینید؛ فیلمی که اندکی به ما از مشخصات میت 10 می‌گوید و سرنخ‌هایی را به دست ما می‌دهد :

[aparat id=”VrZhk”]

نظر شما درباره میت 10 پرو چیست؟ شرکت چینی می‌توانید موفقیت‌های سال پیش خود را ادامه دهد یا شکست خواهد خورد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

نمیدونم هواوی با چه حسابی قیمتشو 1100دلار میخواد بزاره؟ اصلا برگه برنده هواوی قیمت پایین ترش نسبت به رقبا. البته گوشی باکیفیت و جذابی خواهد بود قطعا

علی شیخ زاده

به نظر من ک این قیمت نخواهد بود

Mortazavi

سری میت واقعاً زیبا و دلرباست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی