حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هکرهای شبکه HBO می‌گویند که برای انتشار دو قسمت پایانی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت آماده‌اند

طی چند هفته‌ی گذشته، تایید شد که شبکه HBO هک شده و افرادی که در این کار دست داشته‌اند موفق به سرقت بیش از 1.5 ترابایت اطلاعات از سرورهای این شرکت شده‌اند. در ابتدا هکرها فیلمنامه قسمت‌های منتشر نشده‌ی سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) و برخی از قسمت‌های دیگر برنامه‌های این شبکه را منتشر کردند. حال این هکرها اعلام کرده‌اند که آماده‌اند تا دو قسمت باقی‌مانده از فصل هفتم را در اسرع وقت فاش کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Mashable به تازگی آخرین اطلاعات هک شده از شبکه محبوب HBO را از سوی هکرها دریافت کرده است که تقریبا اطلاعات ورود تمامی حساب‌های این شبکه بر روی شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر، اینستاگرام و Giphy را شامل می‌شود. همچنین هکرها ادعا کرده‌اند که به لطف ایمیل‌ها به بسیاری از دیگر پلتفرم‌های این شرکت نیز دسترسی پیدا کرده‌اند که تهدیدی آشکار محسوب می‌شود. همچنین آن‌ها در ادامه گفته‌اند:

‌”برای پخش قسمت‌های ششم و هفتم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در اسرع وقت آماده باشید.”

با این حال قسمت ششم فصل هفتم این سریال پیش از این و در هفته‌ی گذشته انتشار یافت، اما نه به دست هکرها بلکه این قسمت به صورت آنلاین توسط HBO کشور اسپانیا منتشر شد. این شبکه نیز به صورت رسمی اعلام کرد که انتشار این قسمت توسط هکرها نبوده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هکرها مبلغ 6.5 میلیون دلار را از این شبکه به صورت بیت کوین در خواست کرده‌ تا از انتشار اطلاعات بیشتر جلوگیری کنند. با این وجود HBO تاکنون تنها مبلغ 250 هزار دلار را به عنوان پاداشی جهت یافتن باگ امنیتی پرداخت کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که این شبکه در این رابطه چه اقدامی خواهد کرد.

نظر شما در این باره‌ چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خدا کنه قسمت 7 لو بره آخه قسمت 6 به شدت هیجان داشت بدجور منتظر قسمت 7 هستم نمیتونم تا 6 شهریور منتظر بمونم

shahrag

به گند کشیدن سریال رو رفت

ahmad

چرا

neo one

خبر ندارید فیلم نامه فصل بعد هم لو رفتش ?????اچ بی او فعلا یه موز برداره

عارف کمانی

و احتمالا خبر ندارید که ما در حال ترجمه فیلنامه و اسپویل اون در چند روز دیگه هستیم :))))

ahmad

ایول پسر دمت گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا