حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل هشتم پردازنده‌های اینتل قوی‌تر از آنچه که تصور می‌کنید

اوایل امسال چندان انتظار معرفی پردازنده‌ی نسل جدید اینتل را نداشتیم اما این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس که در ماه می برگزار شد، با این خبر همه را شگفت زده کرد. در ابتدا گفته می‌شد که قدرت این تراشه در حدود 30 درصد نسبت به نسل قبلی خود بهبود پیدا کرده است ولی شایعات جدید نوید قدرتی ورای تصورات سابق را به ما می‌دهد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

شاید اولین باری که چنین شایعاتی پخش شد، کسی به آن‌‌ها اعتنا نمی‌کرد اما حالا شاهد تایید تلویحی آن از سوی خود اینتل هم هستیم. شاید برای شما هم شنیدن اینکه نسل هشتم پردازنده‌های این شرکت 40 درصد قدرت بیشتری را ارایه می‌دهند جذاب و حتی تکان دهنده باشد.

نسل هشت

قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که به پنح سال پیش بازگردیم، آن وقت متوجه دو برابر شدن سرعت پردازش می‌شویم؛ به هر حال جذابیت فناوری که ما را حیرت‌زده و علاقه‌مند به آن می‌کند همین سرعت رشد بالای آن است. حالا می‌توان به راحتی فیلم‌های با کیفیت 4k را تماشا کرد و از سرعت 4.2 گیگاهرتزی لذت برد.

نسل هشتم پردازنده اینتل

بر اساس گفته‌های اینتل، 8250U می‌تواند فیلم‌های 4K را با سرعت 14.7 برابر پردازنده‌های پنج سال پیش کدگذاری و پردازش کند. ناگفته نماند که این پردازنده مصرف بهینه‌تری را هم دارد که موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف می‌شود و این به معنی عمر باتری بیشتر و بهتر است. انتظار می‌رود اولین بار در ماه سپتامبر شاهد استفاده از آن در لپ تاپ‌ها باشیم و مطمئنا آن زمان قادر خواهیم بود که بررسی بهتر و دقیق‌تری را روی این نسل جدید انجام دهیم. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این تراشه را ببینید :

[aparat id=”U37fg”]

نظر شما درباره‌ی قدرت این پردازنده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اقا من قاطی کردم یکی کمکم کنه بعد اسکای لیک کبی لیک بود بعد اون کافی لیک و …. اصلا یادم نمیمونه مگه اینتل جدیدا معرفی نکرده بود پس این چیه یکی یه توضیحی بده ممنون میشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی