حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه وب واتس اپ نیز از این پس مجهز به نوار Status می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی

هنگامی که اینستاگرام استوری را معرفی کرد، ابتدا یک کپی از اسنپ چت به نظر می‌رسید اما با گذشت زمان و ارایه بروزرسانی‌های مختلف، این قابلیت کارکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و حالا روز به روز کاربران بیشتری از آن استفاده می‌کنند. بعد از این موفقیت فیسبوک تصمیم به استفاده بیشتر از این ایده در دیگر برنامه‌های خود گرفت. در ادامه همراه ترنجی باشید.

حالا بعد از برنامه‌ی فیسبوک، نوبت واتس اپ است که خود را به این قابلیت مجهز کند و استفاده از آن را متداول‌تر. اگر شما هم جز کسانی هستید که از این ویژگی استفاده می‌کنید، مطمئنا خوشحال می‌شوید وقتی که بشنوید این قابلیت به نسخه وب این پیام رسان هم راه یافته است.

قابلیت status در نسخه وب

البته هنوز محدودیت‌هایی در نسخه وب وجود دارد که به مرور زمان رفع می‌شود و به نسخه‌ی اصلی واتس اپ در موبایل نزدیک‌تر خواهد شد. Status شما 24 ساعت اعتبار خواهد داشت و بعد از آن ناپدید می‌گردد. با کلیک کردن بر روی آن به یک پنجره‌ی دیگر هدایت می‌شوید و در آنجا می‌توانید به تنظیمات مختلف بپردازید.

واتس اپ

احتمالا در آینده نزدیک این قابلیت به نسخه دسکتاپ واتس اپ هم راه پیدا خواهد کرد تا کاربران بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. نظر شما درباره‌ی این ویژگی چیست؟ در مقابل استوری اینستاگرام که احتمالا از آن استفاده کرده‌اید، چه برتری و نقص‌هایی را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی